la vânzările de aparate frigorifice
În perioada aprilie – iunie 2007, magazinele Flanco şi Flanco World au înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor de aparate frigorifice, cu 10% mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut
Grupul Flamingo International a înregistrat o creştere de peste 30% la vânzările de aparate frigorifice în ultimele trei luni, pe fondul temperaturii ridicate înregistrate în ultima perioadă, care au generat o cerere tot mai mare pentru astfel de produse din partea clienţilor.
Volumul vânzărilor de aparate frigorifice, în cadrul magazinelor Flanco şi Flanco World în perioada aprilie – iunie 2007 a cunoscut o creştere de peste 30%, cea mai rapidă evoluţie a vânzărilor fiind înregistrată în special în ultimele două luni, mai-iunie. Retailer-ul a raportat un volum de vânzări cu peste 10% mai mare comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Pe segmentul de aparate frigorfice, preferinţele consumatorilor se îndreaptă spre modele de tip combo (frigider+congelator), care au contribuit cu peste 50% la volumul de vânzări înregistrat de magazinele Flanco şi Flanco World pentru acest segment.
„Această creştere a vânzărilor de aparate frigorifice este firească, în special în perioada de vară, când cerinţele clienţilor se îndreaptă spre produsele de sezon, precum frigidere, congelatoare sau aparate de aer condiţionat. Modelele combo sunt încă cele mai căutate, însă se observă un interes tot mai mare şi pentru modelele side-by-side sau pentru cele încorporabile,” declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Reprezentanţii grupului Flamingo International se aşteaptă ca până la finalul acestui an, vânzările pe segmentul de aparate frigorifice să mai crească cu încă 15%.
{mosloadposition user10}