Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Flamingo International continua strategia de consolidare a retelei Flanco

deschizând o nouă unitate la Târgovişte

În 2008, Flamingo International continuă strategia de consolidare a reţelei de magazine Flanco şi Flanco World, estimând o suprafaţă comercială de peste 70.000 m² pâna la sfârşitul anului

Grupul Flamingo International, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de electronice, electrocasnice şi IT&C din România, continuă strategia de consolidarea a reţelei de magazine operate sub conceptul Flanco prin deschiderea unei noi locaţii în oraşul Târgovişte. Noul magazin va avea o suprafaţă comercială de 400 m² şi a necesitat o investiţie de jumătate de milion de euro, fiind deschis cumpărătorilor începând cu data de 15 februarie 2008. Potrivit reprezentanţilor companiei, în 2008 Grupul Flamingo se va concentra asupra întăririi prezenţei atât în Bucureşti cât şi în celelalte regiuni ale ţării, prin prezenţa în proiecte comerciale noi. Retailerul ţinteşte o suprafaţă comercială de peste 70.000 m² până la sfârşitul acestui an.

„Strategia de extindere şi consolidare a lanţului de magazine Flanco şi Flanco World, urmată pe parcursului anului 2007 s-a dovedit foarte profitabilă, motiv pentru care am decis să suţinem dezvoltarea unor planuri investiţionale similare şi în 2008. Primul pas în acest sens este amenajarea unei noi locaţii în Târgovişte”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International. 
 
Potrivit reprezentanţilor companiei, noua unitate Flanco din oraşul Târgovişte reprezintă o mutare de sediu, noua locaţie fiind dotată cu o suprafaţă generoasă pentru comercialiarea unei game variate de produse electronice, electrocasnice şi IT&C. Această decizie vine ca urmare firească a strategiei Flamingo International de a opera magazine doar în locaţiile care pot fi profitabile pe termen lung şi care sunt uşor de accesat de către clienţi.  

În 2007, Grupul Flamingo International a deschis 18 unităţi Flanco World în cele mai importante regiuni de retail ale ţării, atingând, la finalul anului, o suprafaţă totală de 56.000 m².

La ora actuală, Grupul Flamingo International deţine 124 de magazine dintre care 74 sunt magazinele reţelei Flanco, prezente în toate regiunile ţării.

Bucuresti, 15.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.