de calculatoare prin participarea în programul „Euro 200”
Pe fondul rezultatelor foarte bune obţinute în cadrul ediţiilor precedente, retailer-ul de electronice, electrocasnice şi produse IT&C vizează şi în acest an creşterea vânzărilor pe segmentul de PC-uri care să îi asigure poziţia de leader pe piaţa autohtonă de calculatoare
Grupul Flamingo International anunţă participarea la ediţia din acest an a programului „Euro 200”, iniţiat de Guvernul României cu scopul sprijinirii familiilor cu venituri mici şi care au ca membri elevi şi studenţi, în vederea achiziţionării de calculatoare. Flamingo International a deţinut în ultimii ani poziţia de leader pe piaţa de calculatoare din Romania, în acelaşi timp înregistrând şi cele mai importante vânzări în toţi cei 3 ani de desfăşurare a acestui program. Ca în fiecare an, beneficiarii programului „Euro 200” vor putea achiziţiona calculatoare personale din cadrul magazinelor Flamingo, Flanco şi Flanco World, a căror contravaloare va putea fi achitată prin intermediul cupoanelor distribuite de către autorităţi.
Flamingo International va oferi în cadrul magazinelor sale Flamingo, Flanco şi Flanco World din toată ţara o gamă variată de sisteme care încep de la o configuraţie minimă ce presupune un procesor Intel de 2.8 Ghz sau echivalent, 256 Mb RAM, hard-disk de 80 GB, software de bază preinstalat, tastatură şi mouse.
„Flamingo International îşi propune să îşi menţintă şi anul acesta poziţia de lider în ceea ce priveşte numărul de sisteme vândute în cadrul programului “Euro 200”, prin urmare vom acorda o atenţie deosebită calităţii produselor disponibile în oferta magazinelor noastre precum şi serviciilor de asistenţă şi suport tehnic de care vor beneficia clienţii noştri. Consumatorii au devenit din ce în ce mai selectivi, de aceea credem că anul acesta vom înregistra cereri nu numai pentru modelul de bază, dar şi pentru sisteme care au configuraţii mai complexe” declară Jiri Rizek, CEO al Flamingo International.
În acest an, Flamingo International are în vedere o creştere a valorii adăugate pe care clienţii o resimt din partea retailerului, creştere susţinută şi de calitatea superioară a produselor incluse în oferta magazinelor din cadrul grupului Flamingo, Flanco şi Flanco World, precum şi de preţurile foarte atractive practicate de retailer.
În cei trei ani de când funcţionează acest program în România, grupul Flamingo International a înregistrat cel mai mare volum de vânzări de calculatoare cota de piaţă deţinută de Grupul Flamingo fiind de peste 35%, confirmând poziţia retailer-ului pe piaţa de PC-uri. În aceeaşi perioadă, Flamingo International şi-a menţinut poziţia de leader pe piaţa românească de calculatoare.
{mosloadposition user10}