Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Flamingo International a inaugurat

cel mai mare magazin din lanţul Flanco World

Retailerul de IT&C şi electrocasnice adaugă cea de-a patra locaţie conceptului de magazin de suprafaţă mare, Flanco World

După deschiderea cu succes a magazinelor din Braşov, Constanţa şi Oradea, Flamingo International a inaugurat pe data de 31 august 2006, începând cu ora 10:00, noul său magazin de electronice, electrocasnice şi IT&C, în complexul comercial Băneasa Business Center. Acesta este cel mai mare magazin Flanco World din România, având o suprafaţă de 3,500 metri pătraţi şi peste 2,500 de produse diferite expuse, reprezentând cea mai mare varietate de produse din magazinele Flanco.
 

Sinergiile rezultate din fuziunea Flamingo – Flanco vor fi evidente şi în cazul noului magazin Flanco World, gama de calculatoare fiind foarte bine reprezentată, iar personalul din magazine instruit să ofere consultanţă în alegerea calculatorului potrivit fiecărui client.

Planul de dezvoltare a lanţului Flanco World include deschiderea a încă 2 noi locaţii până la sfârşitul anului 2007, ajungând astfel la un total de 6 magazine.

Deschiderea celui mai mare magazin Flanco World din România prilejuieşte prima prezenţă oficială a domnului Jiri Rizek în noua sa calitate de Retail Managing Director în cadrul grupului Flamingo International. Domnul Jiri Rizek şi-a început activitatea în România pe 1 august 2006, şi aduce o expertiză nouă bazată pe experienţa sa anterioară de 12 ani ca manager în cadrul unor cunoscute companii de IT&C şi electrocasnice din zona est-europeană.

„Am preluat funcţia de Retail Managing Director la Flamingo International într-un moment de transformări majore, cea mai importantă dintre acestea fiind integrarea cu succes a retailerului Flanco în grupul Flamingo. Consider că această integrare aduce cu sine avantaje competitive deosebite, Flamingo acoperind în prezent întregul segment al produselor IT, comunicaţii şi electrocasnice, prin cele 4 concepte de retail operate în România: Flanco, Flanco World, Flamingo Computers şi Future Shop.”, declară Jiri Rizek, Retail Managing Director al Flamingo International.

Flanco World este un concept de retail de suprafeţe mari, de peste 1.800 mp, dezvoltat şi implementat cu sprijinul unei firme de consultanţă străină, specializată în activităţi de retail.

„Amplasarea primului magazin Flanco World din Bucureşti în această locaţie nu este deloc întâmplătoare. Oraşul se extinde spre nord iar zona Băneasa devine astfel dintr-un teren viran în urmă cu doar câteva luni, una dintre cele mai importante zone comerciale din Bucureşti”, declară Violeta Sarbu, Director de Marketing Flamingo International.
La nivelul grupului continuă procesul de integrare a retailerului Flanco, început în luna mai a acestui an. Sediile centrale Flamingo şi Flanco funcţionează împreună, fuziunea de personal a fost finalizată, iar oferta magazinelor Flanco a fost îmbogăţită cu produse comercializate anterior numai în reţeaua Flamingo.

Bucuresti, 31.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.