Această valoare este în concordanţă cu estimările companiei pentru 2007 şi are la bază decizia Flamingo de a-şi reorganiza întreaga structură de retail
Flamingo International a înregistrat o cifră de afaceri de 35 milioane euro aferentă primului trimestru al acestui an, în concordanţă cu estimările pe care oficialii companiei le-au făcut în cadrul conferinţei de presă organizată în luna Martie 2007, ocazie cu care au anunţat rezultatele financiare aferente anului 2006.
Această valoare se înscrie în estimările companiei de la începutul anului 2007 şi stă la baza viitoarei dezvoltări a grupului Flamingo International. Unul dintre principalii factori care au contribuit la obţinerea acestor rezultate este decizia retailer-ului de a reorganiza reţeua de magazine şi de a se concentra în special pe unităţile mari, care s-au dovedit a fi mai profitabile.
„Suntem foarte mulţumţi de aceste rezultate, deoarece ele confirmă promisiunea pe care ne-am făcut-o atât nouă cât şi clienţilor şi partenerilor noştri la începutul anului, aceea a unui nou început care să contribuie la dezvoltarea Grupului Flamingo şi care să-i întărească poziţia pe piaţă”, a declarat Jiri Rizek, CEO al Flamingo.
Rezultatele favorabile au fost influenţate de strategia adoptată de grup în urma fuziunii Flanco – Flamingo şi a revenirii pieţei de electronice pe un trend ascendent, după scăderea pe care aceasta a înregistrat-o în anul 2006.
„Rezultatele înregistrate ne demonstrează că piaţa îşi revine după scăderea de anul trecut, iar Flamingo se înscrie în acelaşi trend în ceea ce priveşte volumul de vânzări,” a adăugat Jiri Rizek.
{mosloadposition user10}