Dorința românilor de a integra în meniu produse care să le asigure o alimentație cât mai sănătoasă a fost accelerată de pandemie, consumul de pește și fructe de mare fiind în continuă creștere.
www.fishtodoor.ro este prima platformă online din România care livrează pește și fructe de mare direct la ușa ta. Poți comanda online pe platforma Fish to Door produse originare din Spania, Italia, Grecia, Maroc, Ecuador, Cuba, Indonesia, Maroc, Senegal. În topul preferințelor românilor se află creveții, scoicile, caracatița, calamarii și peștele din Marea Neagră.
Povestea platformei online Fish to Door a început în mai 2020, în plină pandemie, odată cu dorința antreprenorului Paul Nicolau – cel care deține restaurantul Taverna Racilor din București și Piața de Pește din Obor (București) – de a găsi o modalitate prin care peștele și fructele de mare pe care le comercializa doar în depozitul din Giurgiu să ajungă cât mai ușor în casele românilor.
Fish to Door acoperă nevoia și dorința românilor de a consuma la masă, acasă, pește și fructe de mare de calitate, dar și la prețuri avantajoase. „Consumatorul român este un consumator novice deoarece se află la început în privința consumului de fructe de mare. Românul este în schimb curios, deschis la nou, la un mod de viață sănătos printr-o alimentație corectă. Se cunosc beneficiile consumului de pește și fructe de mare, piața cunoscând o creștere de la an la an. De la fructele de mare de larg consum, clienții noștri încep să aibă cerințe din ce in ce mai exotice: homari, picioare de crab de Alaska, scoici Saint Jacques ar fi doar câteva exemple”, spune Paul Nicolau, fondatorul platformei online www.fishtodoor.ro, care livrează pește și fructe de mare oriunde în România.
Iubitorii de pește și fructe de mare pot comanda pe www.fishtodoor.ro, la prețuri avantajoase, o varietate de produse din diferite colțuri ale lumii, dar și din Marea Neagră, o resursă importantă de pește și fructe de mare. Cu un abonament de 10 lei pe lună beneficiezi de un discount de 25% pentru toate achizițiile din luna respectivă. Prețurile sunt în medie cu 30-40% mai mici ca și cele din hypermarket.