Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

First Advertising Agency a castigat trofeul celei de-a doua editii ADbowling Cup

eveniment Fara Cravata

First Advertising Agency, AdVenture si Friends au fost castigatorii primelor trei pozitii. Aceste echipe vor reprezenta domeniul publicitatii in confruntarea cu celelalte domenii Fara Cravata pentru marele trofeu Echipa Anului 2007.

Imager, Grey Worldwide, Men in Black, Leo Burnett, First Advertising Agency, Friends, AdVenture,  Leo Interactive, ArtStudio NC, badcat_, Saatchi&Saatchi, Publicis-Dialog, WebStyler, Propaganda, Media Consulta au fost echipele care in 2007 au vrut sa demonstreze ca o minte creativa functioneaza mai bine intr-un corp de sportiv si ca reusita vine mai repede daca echipa e solidara pana la capat. 
In primele doua seri ale evenimentului atmosfera a fost una a jovialitatii, participantii au socializat, cei care nu se cunosteau din piata au profitat de relaxarea momentului sa afle lucruri noi si sa se cunoasca. Seara finalei a gasit echipele bine concentrate pe pistele lor, cu ochii atintiti asupra popicelor si asupra colegilor pentru a primi aplauzele cuvenite pentru o lovitura buna. De altfel s-ar putea spune ca palmele au fost chiar mai solicitate decat alte parti ale corpului care sunt de baza in jocul de bowling. Palmele au fost folosite fie pentru a ii bate pe umar prieteneste pe cei care nu nimereau popicele, fie pentru a bate tare palma pentru un strike, pentru a aplauda orice initiativa buna care rupea popicele chiar de la mijloc.

Echipele au fost extraordinare, au fost unite, vesele, galagioase, au facut strategii, au incercat sa se replieze la timp in fata adversarului. In final, chiar daca nu castigi primul loc parca se merita sa traiesti clipa!

Acest eveniment a fost sustinut de Cotidianul, Radio Guerrilla, Comunicatedepresa.ro, Cariere, IQads, Webvertise si Canon. Castigatorii trofeului au primit colectia de carti Cotidianul iar toate cele trei pozitii au primit jocuri de laser tag de la LaserMaxx Romania.

ADbowling Cup este un eveniment Fara Cravata aflat la a doua editie. De doi ani de zile Fara Cravata pune fata in fata companiile din acelasi domeniu pentru o confruntare in care nu conteaza nimic altceva decat spiritul de echipa, galeria si sportivitatea. Fara Cravata este o divizie a Palette Advertising.

Bucuresti, 11.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.