Firestone a dezvoltat un nou website pentru a răspunde numărului în creștere de clienți din Europa. Începând cu luna iulie 2015, conducătorii auto de pretutindeni pot vizita site-ul firestone.eu şi selecta una dintre cele 14 limbi disponibile pentru 18 țări.
Site-ul vine în sprijinul proiectului de relansare a brandului Firestone la nivel european, cu o gamă competitivă de anvelope noi şi un pachet de marketing ce țintește conducătorii auto cu un spirit tânăr care râvnesc la „libertatea de a conduce”.
Abordare interactivă, soluții practic
Noul website Firestone este caracterizat printr-un aspect vibrant şi modern. Designul este interactiv pentru a oferi experiența ideală indiferent de dispozitivul utilizat: telefon mobil, tabletă sau PC, prezentând gama de produse Firestone într-un format clar şi simplu. Funcțiile rapide de căutare a produselor şi identificare a magazinelor ajută clienţii să găsească ușor anvelopele potrivite pentru vehiculul lor, precum şi cel mai apropiat dealer în orice regiune a Europei.
De asemenea, website-ul dezvăluie povestea dinamică a companiei Firestone de-a lungul celor 115 ani de activitate şi oferă ocazia de a cunoaște brandul mai bine prin Turneul Muzical Firestone – un program original de sponsorizare a celor mai cunoscute festivaluri rock, animat de o echipă de „călători” Firestone care străbat Europa în lung şi lat pe parcursul verii. Evenimentul este susținut de o campanie social media pan-europeană, precum şi de activități specifice şi promoții locale.
Firestone își propune să actualizeze website-ul cu știri şi informații despre produsele noi. În curând vor fi adăugate şi secțiunile Anvelope Firestone Camioane & Autobuze şi Utilaje agricole.
Libertatea de a conduce
Noul website reprezintă o inițiativă digitală secundară după consolidarea prezenței Firestone pe site-urile de socializare la începutul acestui an, şi anume Facebook şi Instagram. Brandul Firestone este legendar în SUA, remarcându-se printr-o listă impresionată de realizări în cadrul şi în afara pistei de curse. Compania Firestone a fost achiziționată în 1988 la nivel global de Bridgestone, compania numărul unu în producția de anvelope şi cauciuc. În prezent, aceasta investește masiv în promovarea Firestone în Europa cu o gamă cuprinzătoare de anvelope, dezvoltate şi produse pe baza celor mai noi tehnologii şi promovate printr-un program de marketing inovator dedicat celor cu spiritul tânăr care aspiră la „libertatea de a conduce”.
{mosloadposition user9}