In cadrul evenimentului RoNewMedia 4.0, organizat de F5 (divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu) agentia Firestarter a castigat premii in cele doua competitii care au desemnat cele mai bune produse de web design si web tv din Romania.
Site-ul www.firestarter.ro a castigat locul 2 la categoria Best of RoWebDesign Awards si premiul juriului pentru cea mai buna productie web tv in cadrul galei RoWebTV Awards. Cele doua competitii desfasurate in cadrul RoNewMedia au fost jurizate de personalitati din industriile media si advertising din Romania, iar Firestarter a avut onoarea de a primi premiul RoWebTV chiar din mainile regizorului Tudor Giurgiu (membru al juriului). „Ma bucur sa inmanez acest premiu celor carora le-am acordat cea mai mare nota” declara Tudor Giurgiu in momentul in care invita Firestarter pe scena.
Pagina web a agentiei Firestarter a fost nominalizata in 3 sectiuni din cele 2 competitii si selectata din peste 350 de proiecte inscrise. Astfel, Firestarter devine singura agentie care a castigat premii in ambele competitii pentru acelasi produs. „Este o mare onoare sa fii adus pe scena ca si castigator de catre jurii formate din cele mai importante nume ale industriilor de media si advertising din Romania, precum Bogdan Naomovici, Tudor Giurgiu, Bogdan Branzas sau Adrian Botan ” declara Razvan Patrascu, General Manager al agentiei Firestarter.
Firestarter este o agentie independenta de branding si strategie de comunicare infiintata in 2007 si care aduna un portofoliu important de clienti nationali sau internationali. Pagina web a agentiei este construita sa genereze interactiune cu vizitatorii prin integrarea de componente web 2.0, iar tema in jurul careia graviteaza site-ul este un serial de animatie care sub numele „Whose Shoes?” povesteste tranzitia unor pantofi de la stadiul unui produs banal la cel al unui brand consacrat. Serialul este dezvoltat de catre echipele de creatie ale agentiei si cauta sa angreneze prin componente gen twitter, facebook si blog-uri, oameni implicati in industria comunicarii sau conexe acesteia, pentru a dezvolta mai departe episoade noi rezultate tocmai din aceasta interactiune. „Am cautat sa avem o abordare diferita a dialogului cu piata asa ca ne-am detasat de site-urile tip brosura ale altor agentii. Bineinteles ca in interiorul site-ului avem o structura clasica prin care ne prezentam serviciile si portofoliul, insa am dorit de la inceput sa punem in practica o idee neexplorata pana acum ca metoda de a comunica mai mult decat un portofoliu de clienti. Ceea ce ne diferentiaza este atitudinea si principiile care trebuiau cumva exprimate diferit dinspre echipa Firestarter. Asa am ajuns sa cream acest serial in care ne etalam creativitatea fara a avea in spate influenta clientilor. Am ales sa folosim si componente de social media in primul rand pentru a veni rapid cu informatii aparte despre ce este interesant in general pentru noi si prin care putem sa ne transmitem direct personalitatea individuala catre cei care ne viziteaza.”, povesteste Razvan Patrascu despre pagina web a agentiei.
In 2009 Firestarter a mai castigat locul 1 in categoria Others a festivalului Webstock pentru pagina web a agentiei.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}