In luna aprilie la Bucuresti, compania FireBrand a introdus cu succes un concept de training unicat numit Jump Thinking©, prin intermediul unui curs de doua zile cu obiectivul de a educa si stimula gandirea inovatoare in corporatii. In cadrul programului pilot desfasurat pentru a prezenta acest concept revolutionar in birourile Infineon Technologies din Romania, FireBrand a predat inginerilor participanti un set unic de tehnici de imbunatatire a capacitatii de a genera idei creative si inovatoare.
“Unul dintre participantii nostri si-a imbunatatit capacitatea de a genera idei noi cu 530%” a declarat Shelly Roberts, Director Genral al FireBrand. “Un alt participant a inregistrat o crestere de 230%. Toti participantii din grupul pilot si-au demonstrat capacitatea de a intelege si utiliza noul proces. Fata de benchmark-ul original, cresterea minima a capacitatii de generare de idei noi inregistrata a fost de la simplu la dublu. Fireste, suntem foarte multumiti de rezultat, mai ales in aceasta perioada economica dificila, cand inovatia constituie adevarata cale pentru orice companie de a-si mentine succesul de piata si de a gasi noi cai de crestere si dezvoltare.”
Jump Thinking© are ca obiective dezvoltarea capacitatii tuturor participantilor de a genera mai multe idei noi mai repede si mai usor, precum si crearea motivatiei participantilor de a deveni “agenti ai inovatiei” in cadrul organizatiilor in care activeaza. Este un curs care produce rezultate concrete indiferent de profesia participantului, “creativa” sau nu.
Cursul Jump Thinking© al companiei FireBrand se bazeaza pe alternanta gandirii traditionale cu noul sau proces de gandire. FireBrand identifica procesul de gandire familiar si analitic, adanc inradacinat in experienta noastra si in constrangerile realitatii si apoi ii invata pe participanti metoda Jump Thinking© ca un proces de gandire alternativ. Prima zi a cursului se concentreaza pe predarea noii metode unicat, urmand ca, o saptamana mai tarziu, a doua zi a cursului sa cimenteze procesul invatat.
“Jump Thinking© s-a dovedit a fi de o reala valoare pentru compania noastra. Nu numai ca le-am putut furniza oamenilor nostri un instrument nou si necesar de gandire inovatoare dar, la sfaturile experimentatilor traineri FireBrand, vom continua procesul de imbunatatire a mediului de lucru in companie astfel incat inovatia sa fie nu numai provocata, dar si receptata si rasplatita corespunzator”, a comentat Dr. Michael Neuhauser, Vice Presedinte & Director General al Infineon Technologies, Romania.
Oferit sub egida FireBrand, Cursul Jump Thinking© este creatia a doi Directori de Creatie publicitara experimentati, Shelly Roberts de la FireBrand, si Ioana Manea, Partener si Director General al Loco Branding & Communication.
“Noi nu suntem o companie de training”, a declarat Ioana Manea. “Suntem oameni de branding si publicitate care, in calitatea noastra de manageri seniori, am avut nevoie, de-a lungul timpului, sa-i invatam pe membrii echipelor noastre, multi dintre ei cu studii “la real”, cum sa-si declanseze si imbunatateasca net capacitatea de a genera multiple solutii noi si provocatoare. Amandoua am facut acest lucru cu succes in trecut si de aceea a ne pune la un loc abilitatile si experienta pentru a crea Jump Thinking© a fost ceva cat se poate de firesc.”
Dincolo de activitatea sa de baza, aceea de a asista companiile in procesul de definire a functiilor lor de branding si marketing precum si in urmarea directiilor stabilite, FireBrand ofera acum cursul Jump Thinking© corporatiilor medii si mari care manifesta interes pentru imbunatatirea nivelului de inovatie al personalului lor.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la sroberts@ firebrandro.com.
CATEVA CITATE:
PARTICIPANTI:
“Abilitatile pe care le-am invatat in acest curs ma vor ajuta sa fiu un ascultator mai activ decat pana acum”.
“Sunt foarte bucuros ca am invatat cum sa am idei noi, cum sa gandesc altfel, creativ, si sa-mi imbunatatesc abilitatile de comunicare”.
“Aceasta este o noua metoda de creativitate structurata”.
“Acum am mai multa incredere in mine ca pot sa-mi vina idei noi si ca-mi pot incuraja colegii sa participe la sesiuni de brainstorming”.
“Folosesc metoda in fiecare zi, in activitatile de la munca si in studiile mele”.
“Ce am descoperit cu ocazia cursului acesta folosesc acum intr-un mod constient si imi este foarte de ajutor”.
{mosloadposition user10}