FintechOS, furnizor global de soluții pentru accelerarea transformării digitale a băncilor, asigurătorilor și a altor organizații financiare, a lansat astăzi cea mai nouă versiune a tehnologiei sale, FintechOS 20.R2.
FintechOS a perfecționat tehnologia sa în ultimele luni, pentru a sprijini furnizorii de servicii financiare să răspundă crizei induse de Covid-19 și pentru a acoperi rapid nevoile digitale pre-existente. Astfel, FintechOS 20.R2 oferă posibilitatea înrolării rapide a clienților în mediul digital și permite hiper-personalizarea experienței acestora în relația cu banca sau compania de asigurări, dar și companiei îi oferă posibilitatea de a lansa noi produse și servicii pe piață, cu o viteză fără precedent, pentru a deservi cât mai bine nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor.
În timpul pandemiei, băncile și companiile de asigurări au continuat să furnizeze servicii clienților, majoritatea în mediu digital. Unele organizații au fost nevoite să regândească modelele operaționale tradiționale și să accelereze procesul de digitalizare. Însă, pentru unii consumatori trecerea la servicii digitale nu este simplă. Soluții de asistență online precum navigarea colaborativă (cobrowsing), apelurile video cu call center-ul sau crearea de sucursale virtuale au devenit o necesitate, în timp ce soluțiile tehnice agnostice pentru implementarea rapidă a acestor functionalități lipseau de pe piață. Tehnologia nativă în cloud FintechOS a fost perfecționată pentru a le oferi organizațiilor de servicii financiare posibilitatea să acționeze mult mai rapid în contextul noii economii digitale, și să le asigure continuitatea în afaceri păstrând în același timp simplitatea și siguranța pentru angajați și consumatori.
Noua versiune FintechOS oferă câteva avantaje majore:
Este mai rapidă și mai rentabilă: FintechOS Innovation Studio a fost reconstruit în jurul clientului final, pentru a le oferi băncilor și companiilor de asigurări abilitatea de a inova și de a dezvolta experiențe digitale complete (end-to-end) în timp scurt. Echipele non-tehnice pot configura ușor procese și proceduri de la prima interacțiune cu clientul, până la finalizarea achiziției de produse sau servicii financiare, fără a fi nevoite să construiască soluții de la zero. Ele pot folosi soluțiile pre-configurate de tip open-source puse la dispoziție în FintechOS Innovation Studio pentru a lansa pe piață produse și servicii în doar câteva săptămâni (în loc de luni).
Are capabilități de colaborare digitală mai bune. Spre exemplu, funcționalitățile de tip plug & play – cum ar fi apelurile video, asistența de la distanță sau navigarea asistată – sprijină băncile și asigurătorii să îmbunătățească experiențele digitale neasistate (self-service) adăugând o amprentă umană și să se adapteze extrem de rapid la noua realitate digitală. Toate acestea vin la pachet cu o integrare sigură, facilă, care nu necesită programare, a procesoarelor de automatizare preconfigurate, direct în experiențele digitale ale clienților (ex. OCR, Liveness, instrumente KYC, motor de decizie sau calculare).
Optimizarea experiențelor digitale automatizate și personalizate prin utilizarea unor surse multiple de date despre client îmbunătățite cu capabilități API inovatoare (REST si SOAP). Prin conectarea facilă la sistemele interne existente și la sursele de date externe (inclusiv la tehnologii financiare), firmele de servicii financiare pot automatiza experiența digitală a clienților și pot veni rapid cu soluții la nevoile digitale pre-existente.
„În ultimele luni am observat o creștere semnificativă a cererii de soluții pentru digitalizarea rapidă a serviciilor oferite de organizațiile financiare. Suntem alături de clienți și parteneri, străduindu-ne să implementăm soluții care sunt adaptate la situația actuală și care promit impact pe termen lung. Chiar și în aceste vremuri dificile, suntem determinați să dezvoltăm tehnologia viitorului și să o aducem în prezent”, a declarat Teodor Blidăruș, CEO și Co-fondator al FintechOS.
Nevoia de soluții digitale a organizațiilor care oferă servicii financiare a crescut semnificativ de la începerea pandemiei Covid-19, reflectând o schimbare a comportamentului consumatorilor pe scară largă. În Marea Britanie, Franța și Germania 60% dintre consumatori spun că folosesc mai puțini bazi lichizi acum, iar 22% dintre aceștia se așteaptă să folosească servicii bancare digitale mai mult în următorii 1-2 ani.
Este evident, atât pentru organizațiile de servicii financiare, cât și pentru clienții lor, că “business as usual” va arăta diferit în lumea de după pandemie. Cea mai recentă versiune a tehnologiei FintechOS dotează băncile și asigurătorii cu instrumentele necesare pentru a răspunde rapid noii realități economice.
FintechOS a găzduit un webinar dedicat acestui subiect ieri, 23 iunie sub titulatura The Future of Financial Services in a Brave New World a cărui înregistrare este disponibilă, la cerere aici. Compania urmează să organizeze următorul seminar gândit pentru a gravita în jurul aceleeași tematici, joi 25 iunie, ora 13.00. Înscrierile se pot realiza aici.