Fintech-ul Mokka, primul provider BNPL (Buy Now, Pay Later/Cumperi acum, plătești mai târziu) din România, a încheiat un parteneriat cu ContentSpeed, una din cele mai importante platforme de e-commerce din România, cu experiență de peste 20 de ani în domeniu. Astfel, Mokka este din acest moment disponibilă ca metodă de plată pentru retailerii care au magazinele online integrate pe platforma ContentSpeed, aducând beneficii adiționale comercianților și clienților acestora deopotrivă.
„În mod cert am putut observa în ultimii ani – mai ales după pandemie – o schimbare importantă de mentalitate în rândul cumpărătorilor. Achizițiile online au crescut spectaculos în toată lumea, iar tendința se poate observa și în România. Există, de asemenea, în rândul clienților un interes crescut pentru soluții de plată cât mai flexibile, precum BNPL. Ne bucură parteneriatul realizat cu ContentSpeed, unul dintre cei mai puternici jucători din domeniul e-commerce la nivel național și considerăm că afilierea cu Mokka va aduce beneficii substanțiale retailerilor și clienților”, spune Marius Costin, CEO regional Mokka.
„Suntem încântați să colaborăm cu Mokka și suntem convinși că acest parteneriat va aduce beneficii notabile pentru clienții noștri. Angajamentul de a oferi servicii de cea mai înaltă calitate și dorința de inovare pentru a satisface nevoile schimbătoare ale pieței sunt prioritare pentru ContentSpeed. Suntem conștienți de provocările curente și, prin acest parteneriat, ne propunem să oferim o soluție inovatoare: “Buy Now, Pay Later” (BNPL). Această opțiune nu numai că facilitează achizițiile pentru consumatori, dar aduce și un impuls semnificativ în ceea ce privește conversia pentru magazinele online”, spune Doina Vîlceanu, CMO ContentSpeed.
Activă pe plan național de trei ani, Mokka este un serviciu BNPL care permite clienților să aibă acces la finanțare în mai putin de 2 minute, prin înregistrarea în magazinele partenere sau prin intermediul aplicației mobile. Liderul BNPL din România este disponibil în magazine online, fizice și pe aplicația mobilă și oferă unele dintre cele mai flexibile și avantajoase soluții de plată. Acestea pot fi personalizate de clienți, iar planul de rambursare poate fi realizat, în funcție de preferințe, de la 30 de zile la 24 de luni. Totodată, Mokka oferă un avantaj competitiv important și retailerilor. Cei care au implementat deja modalitatea de plată amânată Mokka au constatat o creștere a traficului în magazinele online, a ratei de conversie și a valorii medii a tranzacțiilor, precum și o scădere a ratei de abandon a coșului de cumpărături.
Alexandru Balaci, CEO Mokka România, subliniază că aplicația Mokka este o facilitate importantă pe care retailerii o pot oferi clienților și „un instrument eficient de promovare, loializare și de creștere a traficului. Totodată, poate fi parte importantă din strategiile de marketing, mai ales atunci când se promovează produse din gama premium, cu opțiunea de plată în rate”. Un alt avantaj al Mokka BNPL este și creșterea ratei de revenire a clienților care descoperă și ulterior adoptă această plată alternativă. „Din experiența pe care o avem până acum, am observat că rata de recurență în cazul clienților care optează pentru plata cu Mokka poate crește și de 3 ori în comparație cu cei care folosesc numerar și chiar card bancar”, mai spune CEO-ul Mokka România.
Plata amânată Mokka BNPL este preferată de tineri cu vârste între 20 și 45 de ani, nativi digital, cu venituri peste medie, interesați de modalități de finanțare mai transparente, rapide și flexibile și în egală măsură de o experiență de shopping cât mai confortabilă.