Trustul de presă Finmedia a găzduit cea de-a patra ediţie a Galei Premiilor Online Banking în seara zilei de 10 aprilie, la Hotelul Intercontinental din Bucureşti. Evenimentul s-a bucurat de sprijinul partnerului oficial, compania PayU România, precum şi de prezenţa a peste 100 de invitaţi de marcă din domeniile IT & C şi financiar-bancar.
După prezentarea concluziilor studiului intern, elaborat şi publicat de revista „e-Finance” editată de Finmedia, studiu consacrat evoluţiilor din sfera serviciilor de internet banking şi mobile banking din România în 2011, au fost decernate următoarele premii:
· Cel mai mare număr de clienţi de servicii Online banking, cea mai mare valoare tranzacţionată şi cel mai bun raport al numărului mediu de tranzacţii/utilizator pentru persoane juridice – Banca Comercială Română
· Cea mai mare rată de creştere a portofoliului de clienţi – Bancpost
· Cel mai mare număr de clienţi nou înrolaţi în internet banking – Raiffeisen Bank România
· Cel mai mare număr de tranzacţii prin Online banking şi cea mai mare pondere a clienţilor de servicii Online banking în total clienţi persoane fizice – ING Bank România
· Cea mai mare rată de creştere a numărului de tranzacţii – Garanti Bank România
· Cea mai mare rată de creştere a valorilor tranzacţionate între băncile mature – BRD Groupe Societe Generale
· Cea mai mare pondere a clienţilor de servicii Online banking în total clienţi şi cea mai mare valoare medie a unei tranzacţii pentru persoane persoane juridice – Bank Leumi
· Cea mai mare pondere a clienţilor activi în Online banking – Unicredit Ţiriac Bank
· Premiul pentru inovaţie în plăţi online – proiectul Home’Pay – PayU România
· Banca anului în servicii electronice de plată la distanţă – Banca Transilvania