Este de notorietate faptul ca festivalurile internationale de moda organizate profesionist reprezinta o modalitate verificata prin impactul de neegalat in promovarea imaginii la nivel global a unei comunitati ce iubeste prosperitatea. Editia a sasea a Festivalului Industriilor Creative Kasta Morrely Fashion Week desfasurat la Iasi a fost un nou succes.
Seara de incheiere a editiei a sasea Kasta Morrely Fashion Week a fost deschisa cu prezentarea designerului CRISTINA NICHITA. Experienta de peste 20 de ani demonstreaza faptul ca NICHI CRISTINA NICHITA este un brand care a reusit sa mentina, de-a lungul timpului, interesul clientilor, cu fiecare zi, fiind mai dedicat si devotat modei. Urmand tendintele internationale, Nichi Cristina Nichita redefineste rafinamentul si stilul propriu cu fiecare colectie lansata, pastrand insa loialitatea fata de valorile specifice brandului: simplitatea studiata, moderatia si orientarea spre perfectiune.
Designerul SIMONA CODREANU realizeaza colectii de rochii inedite, lucrate manual cu dantele fine din Dubai, Turcia si Thailanda. Farmecul lor consta in prezenta elementelor 3D, in folosirea materialelor fine si de calitate, care permit realizarea modelelor de rochii impunatoare, fastuoase, de lux. Simona Codreanu se mandreste cu cele peste 2000 de modele de rochii de mireasa in colectiile sale.
Programul de leadership pentru copii KASTA MORRELY KIDS a prezentat un nou moment artistic de Fashion Theater® “In jurul lumii prin teatru de moda”. Publicul spectator a fost impresionat de imbinarea creativa a dansului cu pantomima si arta modei.
Atelierul TULLERIE BY OANA STROICI din Suceava a revenit la Kasta Morrely Fashion Week 2018 pentru lansarea colectiei cu rochii de ocazie. Designerul Oana Stroici creeaza din pasiune pentru arta, frumos si calitate. Rochiile sunt realizate din tesaturi fine, de cea mai inalta calitate, se adapteaza la orice silueta si aduc frumusetea feminina in atentia tuturor.
L’ATELIER COUTURE a prezentat o colectie de sezon, ready to wear, care a captivat privirile prin croiul modern si culorile vii folosite. Designerul Loredana Ciangau a pornit din orasul Onesti, Bacau, iar acum a ajuns in topul preferintelor din Bucuresti, activand cu succes pe piata modei din capitala si nu numai.
LOUIS PURPLE a prezentat colectia sa de sezon. Fiecare piesa vestimentara, fie ca este din colectia Business, Ceremonie sau Casual, s-a remarcat prin croiala impecabila ce a imbinat cele mai bune tesaturi cu lejeritatea. Nascut in interiorul celui mai mare producator de costume pentru barbati din Romania, Louis Purple reprezinta expertiza in croitorie pe care au acumulat-o in peste 20 de ani. Toate produsele Louis Purple, Ready to Wear sau la comanda, Made to Measure, sunt create de o echipa de designeri francezi si ofera barbatului modern un look impecabil care imbina eleganta atemporala cu nonsalanta stilului contemporan.
UNIVERSITATEA NATIONALA DE ARTE GEORGE ENESCU DIN IASI a incantat publicul prin colectia “Anotimpuri” realizata de Andreea Pirlog, studenta a Facultatii de Arte Vizuale si Design, Specializarea Moda Design Vestimentar.
ANA MARIA CORNEA imbina cu maiestrie iubirea pentru arta si cea pentru design vestimentar, reusind mereu sa ne surpinda cu proiectele ei, indiferent ca e vorba de pictura, styling sau design vestimentar. Designerul a prezentat cea mai recenta colectie a sa pe podiumul Kasta Morrely Fashion Week.
UNIVERSITATEA DE VEST DIN TIMISOARA, Facultatea de Arte si Design, Programul de studiu: Moda-Design Vestimentar a prezentat cu succes colectiile de licenta a trei studenti talentati.
MIRELA CIOARA a realizat colectia “Pills and Suits”, ce reprezinta un manifest impotriva dependentei de munca, ca problematica a societatii contemporane.
DIANA GIULIA PAUNESCU va prezenta piese colectia “Deeply”. Tinutele au ca inspiratie ochiul ca oglinda a sufletului. Haina privita si haina cu priviri.
ANDREEA PLESA a pregatit colectia “Incomplet”, ce reprezinta o stare de spirit, de nesiguranta si de singuratate, ce poate fi umpluta doar de amintirile frumoase traite impreuna.
HOUSE OF BYFIELD din Olanda este recunoscut la nivel international ca fiind un important brand de moda ready-to-wear. Infiintata in 2011 de Carmichael Byfield, compania este considerata o casa de moda de varf in design, calitate si inovatie. House of Byfield a prezentat o colectie ready to wear pentru femei si barbati, foarte apreciata de public pentru conceptul original propus si notele coloristice vii din tinutele vestimentare.
Editia a sasea a Festivalului Industriilor Creative s-a incheiat intr-un mod memorabil cu momentul traditional dedicat tuturor profesionistilor, voluntarilor si lucratorilor din industriile creative implicati la KASTA MORRELY FASHION WEEK. Acestia au defilat fericiti in fata publicului care i-a aplaudat la scena deschisa.
Organizatori si parteneri principali: Asociatia Kasta Morrely, Compania BETTY ICE si Primaria Municipiului Iasi.
www.facebook.com/KastaMorrelyFashionWeek