Televiziunea de filme se repoziţionează către o audienţă generală, cu seriale în premieră de luni până vineri
„Călăreţul fără Cap”, serial nominalizat la Emmy, „Vrăjitoarele din East End” cu Julia Ormond şi serialul de succes, foarte apreciat de critici, „Cum am cunoscut-o pe mama voastră”, vin la Filmcafe
Filmcafe dezvăluie un nou look şi un nou conţinut în direct, începând din 18 mai. În spatele noii înfăţisări este o repoziţionare a brandului Filmcafe. Noul aspect subliniază evoluţia postului de televiziune, care îşi stabileşte audienţa către genul de divertisment general, concentrându-se pe un conţinut de comedie, crimă şi aventură/mister.
Din punct de vedere vizual, repoziţionarea este marcată de schimbarea logo-ului din roz în bleu-turquise unisex şi întregul design on air al televiziunii, având în identitate animaţii cu elemente urbane.
Promisiunile noii repoziţionări ale Filmcafe includ conţinut exclusiv în trei din cele mai populare genuri: comedie, crimă şi aventură/fantasy şi garanţia unui interval orar de luni până vineri dedicat acestor seriale exclusive.
Printre titlurile aflate la prima difuzare se numără serialul fantasy nominalizat la premiul Emmy, „Călăreţul fără Cap” şi serialul de mister „Vrăjitoarele din East End”, cu Julia Ormond în rolul principal. Filmcafe va difuza şi serialul istoric „Dinastia Tudorilor” care a fost primit cu entuziasm atât de către critici cât şi de către telespectatorii din întreaga lume. Serialul a câştigat premiul Emmy pentru Cea Mai Bună Ecranizare în 2009 şi un an mai târziu două premii Emmy pentru Cea Mai Bună Regie şi Cele Mai Bune Costume. Având asigurat un interval orar pe parcursul întregii săptămâni, „Cum am cunoscut-o pe mama voastră” va avea cu siguranţă un public de bază format din fani şi telespectatori, în fiecare seară de luni până vineri de la ora 20:00, fiind urmat de serialul din genul crimă, „Dispariţia”, cu o distribuţie remarcabilă şi o poveste convingătoare.
„A sosit timpul unui refresh al Filmcafe cu o nouă înfăţişare care să înglobeze mai bine promisiunea noului brand. Ţinta noastră este un post de televiziune dinamic care se adresează întregii familii” a declarat Levente Malnay, CEO of AMC Networks International – Central Europe (AMCNI CE). „La Filmcafe ne-am imaginat brandul astfel încât să vină în întâmpinarea unei audienţe mărite. Sperăm să atingem potenţialul televiziunii pentru o creştere mai mare şi – împreună cu AMC – să fie o televiziune-must-have în industria de film din România ce se află în extindere rapidă”, a adăugat Malnay.
Mixul reînnoit de programe aflate la prima difuzare, seriale de colecţie şi filme de lungmetraj este construit pe o afacere majoră de filme cu unii din cei mai mari distribuitori ai AMCNI CE, MGM Studios, 20th Century FOX şi Sony Pictures Television.