Serpico Trading, una dintre primele companii din industria FMCG din România, a lansat pentru brandul premium de ulei de măsline Filippo Berio campania "Experienţa ta culinară în Toscana".
Campania-concurs se desfăşoară în perioada 1 iunie – 31 august şi este promovata pe TV, în mediul online şi pe platforma dedicată, www.concursfilippoberio.ro.
Campania TV Filippo Berio rulează în perioada 25 iunie – 14 iulie, pe posturi TV precum Kanal D, B1 TV, Romania TV, Realitatea TV, AXN, Universal Channel, TV Paprika şi National Geographic. De asemenea, campania este semnalizată şi instore prin neck hangere pe produse.
O excursie culinară pentru două persoane în Toscana ce include o vizită la fabrica Filippo Berio şi cursuri de gătit, 12 seturi de bucătărie Emile Henry dar şi produse Filippo Berio sunt premiile puse la bătaie de Serpico Trading celor pasionaţi de gătit.
Astfel, în perioada 1 iunie – 31 august consumatorii care cumpără cel puţin o sticlă de ulei de măsline Filippo Berio, păstrează bonul fiscal original şi trimit un SMS la numărul 1762, înserând cuvântul “BERIO”, participă la tragerea la sorţi de la finalul campaniei.
Regulamentul campaniei-concurs este disponibil pe www.concursfilippoberio.ro.
Uleiul de măsline Filippo Berio se găseşte în magazinele din retailul modern şi în cele mai importante magazine din retailul tradiţional.
Despre Felippo Berio:
Filippo Berio este prezent în România din 2007. Brandul se află în top 3 vânzări ulei de măsline la nivel mondial, fiind lider de piaţă în SUA şi UK.
Despre Serpico Trading:
În luna noiembrie 2013 compania româneasca Serpico Trading a împlinit 20 de ani de la înfiinţare, cu o activitate importantă în zona de import şi distribuţie produse din FMCG. Din portofoliul companiei fac parte branduri importante precum: Bonduelle, Fillipo Berio, Siblou, DeFish, O’Green, John West, Delverde, Tonitto, Sera şi Larsen.