Casa de avocatură Filip & Company lansează o nouă identitate vizuală – un nou logo, un nou website și noi elemente de brand care articulează viziunea companiei.
Ziua de astăzi marchează o etapă importantă pentru comunicarea de brand a Filip & Company, una dintre cele mai mari firmele de avocatură din România.
“Filip & Company răspunde schimbărilor și provocărilor: diversificăm oferta adresată clienților, investim în sustenabilitate și noi tehnologii și creăm noi moduri prin care furnizăm servicii de consultanță juridică și de business. Noua noastră identitate vizuală exprimă, de asemenea, identitatea noastră de bază care a rămas neschimbată: ne concentrăm pe conexiunea umană atât de importantă și ne pasă profund de clienții, colegii și profesia noastră. Credem că împreună împărtășim valori prin încrederea pe care o avem în noua generație și credem că, împreună, trebuie să protejăm și să încurajăm dezvoltarea acestor valori. Am dat un refresh platformelor noastre pentru a ne arăta deschiderea pentru comunicare și conectare și sperăm că toți cei care vor experiementa noua noastră identitate vizuală se vor bucura de aceste atribute”, a declarat Cristina Filip, managing partner Filip & Company.
Noua identitate vizuală aduce în față trăsăturile de bază ale echipei: autenticitate și responsabilitate. Conceptul vizual introduce o suită de fotografii și grafică rafinate, păstrând în același timp culoarea mov, devenită emblematică pentru firmă. Semnul de legatură “&” din Filip & Company este un motiv central, reprezintă conexiunea si exprimă dorința echipei de a avea grijă de prezent și de a modela viitorul în timp ce întreabă: & – care este următorul pas corect?