în cea de-a patra ediție a campaniei anuale de renovări
Patru Mâini, producător român de materiale de construcții pentru finisaje și integrator de servicii și soluții pentru personalizarea caselor, a lansat cea de-a patra ediție a campaniei sale anuale prin care își propune să renoveze 37 de grădinițe, școli și spitale de copii din toată țara. În prima fază a proiectului care se desfășoară sub sloganul „Nu trebuie să fii bogat ca să ajuți”, Patru Mâini strânge propuneri de clădiri în cadrul aplicației Filantropi 2016, în perioada 17 martie – 30 aprilie 2016.
Timp de mai bine de o lună, oricine poate propune o clădire publică în program, accesând secțiunea dedicată campaniei pe site-ul Patru Mâini. Se caută instituții de învățământ din mediul rural sau urban care au nevoie de îmbunătățiri și renovări, dar și cămine sau spitale pentru copii. Cele 37 de clădiri vor fi alese la finalul lunii aprilie, în funcție de numărul de voturi pe care le obțin în aplicație, dar și în funcție de evaluarea tehnică a echipei Patru Mâini.
A doua fază a campaniei ia forma strângerii de fonduri pentru renovări. Patru dintre produsele Patru Mâini vor intra în promoție: Primus Chit Multicolor Antibacterian, Primus Adeziv Exterior (Extraflex), Primus Adeziv Alb Interior Exterior(Macrogranular) și Glet de Interior. Astfel că, în perioada mai – septembrie 2016, o valoare de 50 de bani – 1 leu din vânzarea fiecărui sac va merge spre o renovare din județul în care se vinde. Astfel, banii colectați în județul Brașov, de exemplu, vor merge la renovarea unei grădinițe sau școli tot din Brașov. Produsele Patru Mâini sunt disponibile în magazinele Dedeman, Praktiker și Hornbach din toată țara.
„Campania de renovări a ajuns la a patra ediție, dar e doar al doilea an în care primim propuneri de clădiri de la public. Anul trecut am avut emoții, dar s-au strâns peste 100 de propuneri. Din păcate, sunt foarte multe grădinițe și școli în România care au nevoie de renovări serioase. Așteptăm și anul acesta înscrierile profesorilor, educatorilor, părinților și elevilor care cred că o comunitate poate crește și singură din interior. Căutăm filantropii de azi, care știu că nu trebuie să fii bogat ca să ajuți, ci doar să te implici. Orice român poate face asta, propunând o clădire în campanie sau renovând cu produsele noastre de ajutor”, a declarat Claudia Russu (Marketing Manager, Patru Mâini).
Gradinita Arany Alma, Miercurea Ciuc
La prima ediție a programului, în 2013, Patru Mâini a renovat 29 de clădiri și a reușit să facă 1.265 de copii fericiți, valoarea totală a proiectului ridicându-se la 239.500 lei. În 2014, a realizat o investiție de 295.642 lei, care s-a concretizat în renovarea unui număr de 29 de clădiri din toată țara, pentru 1.409 de micuți. Ediția din 2015 a programului Patru Mâini este încă în plină desfășurare, după ce a strâns 230.000 lei pentru aproximativ 1.500 de copii din respectivele instituții, iar campania de renovare pentru cele 33 de clădiri selectate cu ajutorul aplicației și fanilor de pe pagina de Facebook a Patru Mâini se va finaliza în luna mai a acestui an.
Aplicația #Filantropi2016 face parte dintr-o campanie creată și implementată de Rusu+Borțun Brand Growers și Rusu+Borțun Cyber Growers pentru brandul Patru Mâini, care include activări digitale, componente social media și o campanie in-store. Una dintre execuțiile campaniei – Arhiducele – a fost inclusă în numărul din martie 2016 din Lürzer’s Archive, una din cele mai cunoscute resurse creative pentru profesioniștii de advertising din toată lumea.
***
Patru Mâini este un producător 100% românesc de materiale de construcții pentru finisaje și un integrator de servicii și soluții pentru personalizarea caselor. Compania a fost înființată în anul 2003 și produce adezivi, tencuială decorativă, produse de finisare a fațadelor, chituri de rosturi, cu o capacitate de 80.000 tone anual. Gamele principale de produse sunt Primus (pentru meșteri), Primus Optimus (pentru beneficiari și consilierii acestora) și Baumix (pentru specialiștii în construcții).