Cea mai tare campanie Fanta adresată tinerilor – cu premii cool și experiențe inedite
Fanta lansează Bătălia Saluturilor, o nouă promoţie care face parte din campania globală Fanta Play On! Conţinut generat de utilizator? Încărcarea video direct pe Youtube? Distracţie 3D cu mişcări cool de salut şi gameplay-ul cu caractere personalizabile Fanta? Oh, da! Pentru a numi doar câteva dintre caracterisiticile interesante…
Promoţia începută în 14 martie se desfăşoară pe parcursul a 8 săptămâni, culminând cu desemnarea marelui câştigător din data de 8 mai.
Câştigătorul marelui premiu va avea şansa extraordinară de a deveni personajul 3D Fanta, care va apărea în următorul spot al campaniei Play On, alăturându-se astfel lui Maia şi Cipri, protagoniştii reclamei TV. Totodată, personajul 3D al marelui câştigător va apărea în materialele promoţionale Fanta: afişaje stradale locale, machete de presă, online şi în multe alte locuri inedite.
Mai mult decât atât, în această perioadă, utilizatorii site-ului www.fanta.ro vor primi o mulţime de alte premii şi surprize pentru cel mai votat salut pe parcursul unei săptămâni: de la ceasuri, la gadgeturi high-tech, şi culminând în ultima săptămână a promoţiei cu o excursie la parcul de distracţii Port Aventura din Barcelona!
Deasemenea, top 3 utilizatori care introduc cele mai multe coduri de sub capac în fiecare săptămână primesc premii similare cu cele enumerate mai sus.
„Salutul face parte din universul tuturor tinerilor. Obiectivul principal al acestei campanii a fost de a creea o experienţă digitală nouă, inovatoare, care să atragă adolescenţii Fanta, oferindu-le o lume virtuală unde pot retrăi emoţia creativă şi legătura puternică cu saluturile din viaţa reală. A deveni membru al găştii Fanta (marele premiu) nu a părut niciodată mai simplu şi atât de distractiv! Invităm toţi tinerii să ne arate cât de cool şi amuzant este salutul lor şi pot trăi o experiență inedită în rolul celui mai nou personaj Fanta!”, declară Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs România şi Moldova,
Pentru a intra în Bătălia Saluturilor şi a fi parte din captivanta lume Fanta, trebuie să urmezi câţiva paşi simpli! Îţi inregistrezi salutul special, îl incarci pe site-ul www.fanta.ro, apoi îl trimiţi prietenilor şi îi convingi că merită cele mai multe voturi. Pentru a fi mai uşor de trimis reţelei de prieteni, Fanta îţi pune la dispoziţie un link direct către Facebook şi canalul Fanta Youtube. Deasemenea, poţi aduna şi mai multe voturi, utilizând codurile de sub capacele Fanta Orange 500ml şi 1L, Fanta Madness 500ml şi Fanta Lemon 500ml. Fiecare cod de sub capac introdus înseamna 3 voturi suplimentare pentru tine!
Pe lângă canalele de comunicare tradiţionale, promoţia Fanta este susţinută prin proiecte speciale în mediul online şi aplicaţii digitale.
Site-ul www.fanta.ro include şi Lanţul Saluturilor, o aplicaţie online unde utilizatorii îşi pot personaliza propriul personaj Fanta 3D şi îi pot selecta mişcările care să-i formeze salutul. Tot ce trebuie să faci este să-ţi personalizezi propriul personaj Fanta 3D, să-l pui în mişcare prin selectarea mişcărilor care să formeze Salutul tău, să îţi inviţi prietenii să se alăture lanţului şi să vedeţi care este cel mai bun în a reproduce mişcările! Să nu fi surprins dacă vei fi întâmpinat în viitorul apropiat cu strângeri de mână amuzante ….este probabil Salutul Fanta! Pentru a-ţi maximiza experienţa, codurile de sub capac introduse aici îţi dau ocazia de a accesa mişcări speciale!
Fanta a dezvoltat în parteneriat cu Yahoo, Fanta IMVironments, un fundal personalizat, pentru a-i face pe toţi cei cărora le place să stea pe chat să se simtă cu adevărat în mijlocul comunităţii fanilor Fanta.
Pe lângă bannerele clasice, Fanta îşi aşteaptă fanii cu aplicaţii interactive în reţelele sociale Facebook şi Hi5. Maia şi Cipri, două dintre personajele găştii, acaparează profilul personal Facebook, se joacă şi exersează saluturi, pe când Hi5 îi aşteaptă cu un skin personalizat pentru a le face cunoştinţă cu comunitatea Fanta.
Intra pe site-ul www.fanta.ro pentru o experienta inedita si multe premii cool!
Echipa Coca-Cola: Andreea Stefănescu – Marketing Activation Manager SSDs România şi Moldova , Nicoleta Eftimiu – Senior Marketing Activation Manager SSDs România şi Moldova, Miruna Raclaru – Director Comunicare Coca-Cola Romania şi Bulgaria, Catalina Chiru- Departamentul Comunicare
Echipa McCann-Erickson: Blanka Horvath- Account Executive, Florin Florea – Copywriter, Claudiu Stefan – Design,
Echipa MRM: Alina Cuzmin – Group Account Director, Ramona Mandu – Junior Account, Bogdan Zavera – Art Director, Andrei Haţegan – Copywriter, Dany Manea – Senior Flash
Echipa McCann PR: Lavinia Chican – Account Director, Ciprian Ene – Account Executive, Alina Huiban – Event Coordinator