P&G Beauty a prezentat viziunea sa asupra tendinţelor sezonului de primavară-vară 2006 în modă, machiaj şi coafură.
Ajuns la cea de a 4-a ediţie, P&G Beauty Club a prezentat tendinţele sezonului primavară-vară 2006, în viziunea şi interpretarea specialiştilor săi. Noile tendinţe au fost ilustrate cu ţinute şi accesorii create de nume cunoscute ale modei româneşti – Irina Schrotter, Dan Coma, Wilhelmina Arz, Irina Marinescu, Ştefan Pelger, Mihaela Glăvan – şi prezentate de 3 specialişti recunoscuţi ai Industriei de frumuseţe din România: Ovidiu Buta, jurnalist de modă, Ana-Maria Gorgoneţu, make-up artist Max Factor şi Roxana Oprea hairstylist Wella.
Prin această nouă ediţie, P&G Beauty Club le-a oferit participanţilor şansa de a fi parte integrantă a unui nou concept în lumea modei: acela de a face TRENDspotting*. TRENDspotting este conceptul care defineşte de la sine ceea reprezintă P&G Beauty Club: posibilitatea de a fi printre acei puţini care ştiu deja, care dau tonul şi creează tendinţe. Avantajul de a afla, în cercul restrans al cunoscătorilor, un trend cu mult înainte ca el să se manifeste ca atare.
*TREND: Fashion is not static, they are constantly moving and their movement has a definite direction. The direction in which fashion moves is called Fashion Trend.
Moda e în continuă mişcare, niciodată statică. Acestă mişcare de ansamblu se numeşte direcţie. Direcţia în care se mişcă moda poartă numele de trend.
SPOTTING: The action of focusing on a moving point and turning the head after it; the activity of watching something and make notes out of it.
Acţiunea de a te concentra asupra unui punct aflat în mişcare şi de a-ţi întoarce capul după el; activitatea de a privi un lucru şi de a consemna prezenta lui.
TRENDSPOTTING – definiţia de faţă se referă la o întrecere (devenită sport în mediile urbane) – a cărei miză e aceea de a fi primul care află.
Pentru sezonul de primavară/vară 2006, podiumurile au prezentat stiluri de o individualitate distinctă. De aceea e mai dificil ca oricand să grupezi tendinţele în teme bine definite. Cu toate acestea, în mod evident, 4 tendinţe au apărut în toate prezentările: Fifties Socialite, New Structure, Continental Chic and Pretty Layering.
Toate cele 4 tendinţe sunt influenţate de două mişcări puternice: femeile sunt din ce în ce mai independente şi individualiste, iar designerii asiatici (japonezi, chinezi) şi ruşi au o prezenţă crescandă în lumea europeană a modei.
Iată, pe scurt, ce înseamnă fiecare din cele patru tendinţe ale sezonului de primavară-vară 2006:
FIFTIES SOCIALITE
Fifties Socialite propune o femeie elegantă, independentă, cu un farmec natural. Sunt puse în valoare în mod subtil formele rotunde, linia e simplă, clasică, doar uşor provocatoare.
În privinţa machiajului şi a părului, inovaţiile constau în reinventarea unui look simplu, inocent aproape, foarte feminin, fară a exclude însă atitudinea unei femei sigure pe ea, puternice.
NEW STRUCTURE
Trendul New Structure e dedicat, prin excelenţă, femeii sofisticate. Complexitatea prin care sunt croite hainele vine în contrast cu simplitatea şi naturaleţea materialelor folosite. Ţinutele în ansamblul lor arată fără cusur, bine proporţionate, atribute ale unui caracter puternic şi generos totodată.
Tenul este de o perfecţiune catifelată. Părul în acest trend arată incredibil de natural şi sănătos. Este în majoritatea cazurilor lăsat liber, de regulă drept, fără intervenţii artificiale. Reflectă nevoia femeii moderne de a-şi arăta naturaleţea şi în ultimă instanţă, dorinţa ei de a câştiga timp.
CONTINENTAL CHIC
Trend care vorbeşte despre femeia întotdeauna activă, femeia pentru care nu există distanţe cand e vorba să-şi manifeste spiritul monden, pentru care a socializa este egal cu a fi. Că e o petrecere, un cocktail sau un eveniment destinat strângerii de fonduri, ea e prezentă şi e de fiecare dată plină de stil şi eleganţă.
Continental Chic înseamnă a da stilului clasic valenţe noi- sobrietatea liniei i se adaugă lejeritatea accesoriilor tinereşti, stofele din lână sunt croite larg, se preferă costumele cu influenţe specifice locale, dar fară o tentă prea pronunţată.
Machiajul e în tonuri de bronz, iar părul “curge” în valuri, coafuri sofisticate în esenţă, dar extrem de sexy.
PRETTY LAYERING
Trend al stilului liber ales. Al improvizaţiei care se clasicizează pe parcurs.
Anti-trend devenit modă. Look cu efect garantat în stârnirea curiozităţii şi a interesului celor din jur.
Starea Pretty Layering e starea femeii care ştie şi îşi manifestă creativitatea. E femeia curajoasă pentru că ştie să îmbine culori şi materiale despre care s-ar spune ca nu pot fi alăturate. Foarte personal ca stil, puternic şi sofisticat, dar şi plin de tinereţe.
Părul e coafat minimal, prins în cocuri adunate lejer la spate, iar machiajul pune în special în evidenţa linia ochilor.
Materiale suplimentare
{mosloadposition user10}