Anul acesta, Reprezentanța UNICEF în România va derula campania Prietenii UNICEF în intervalul 5 martie – 13 mai 2012 în peste 200 de agenții BRD – Groupe Société Générale din București, Cluj Napoca, Oradea, Timișoara, Arad, Iași, Pitești, Craiova, Ploiești, Brașov și Sibiu. Scopul acestei campanii este de a recruta donatori lunari pentru UNICEF astfel încât organizația să poată ajuta pe termen lung copiii dezavantajați din România, dar și din întreaga lume, bazându-se pe un venit constant și putând planifica activitățile mai bine, mai eficient și pe perioade mai lungi de timp, cu efecte durabile și sustenabile.
Timp de o săptămână, echipe formate din doi mesageri UNICEF se vor afla în fața unei agenții BRD – Groupe Société Générale participante la campanie pentru a-i convinge pe clienții băncii să devină donatori lunari pentru UNICEF – Prieteni UNICEF. Mesagerii UNICEF au o legitimație ștampilată, o mapă de prezentare a proiectelor UNICEF și nu cer niciodată bani în numerar. Ei au cereri de plată programată, tipărite pe foi autocopiative în trei exemplare, pe care le completează împreună cu cei care sunt de acord să devină donatori lunari. Un exemplar al cererii cu numărul de telefon al persoanei rămâne la UNICEF, unul la bancă și unul la donator.
O donație cât de mică poate schimba viaţa unui copil din România sau din alt colţ al lumii.
Ce poţi să faci ca Prieten UNICEF?
Poți ajuta un copil din România să meargă la școală și să aibă toate rechizitele necesare, poți hrăni un copil malnutrit sau poți proteja copiii împotriva unor boli grave.
15 lei asigură hrana terapeutică pentru un copil malnutrit pentru 3 zile sau poate însemna un ghiozdan pentru un copil defavorizat din România. 30 lei adaugă şi toate rechizitele necesare.
Cu 10 lei se pot imuniza 3 copii împotriva a 6 boli mortale: poliomelită, difterie, pojar, tetanos, tuberculoză, tuse convulsivă.
În anul 2011, campania Prietenii UNICEF s-a derulat simultan în oraşele Cluj Napoca, Constanţa şi Bucureşti. În perioada octombrie – decembrie 2011, echipe a câte doi mesageri UNICEF au stat timp de o săptămână în fața a 91 de agenții BRD – Groupe Société Générale pentru a convinge clienții BRD – Groupe Société Générale să devină donatori lunari pentru UNICEF. 1707 persoane au fost de acord să devină Prieteni UNICEF. Dintre cele trei orașe, în luna decembrie 2011, cel mai mai bun rezultat a fost în Constanța: 604 persoane au devenit donatori lunari. UNICEF mulţumeşte BRD – Groupe Société Générale pentru tot sprijinul acordat în realizarea campaniei Prietenii UNICEF.
Persoanele care au un cont curent deschis la BRD – Groupe Société Générale pot sprijini lunar copiii vulnerabili din România și din întreaga lume cu o donație, fără comision și fără să fie nevoie să meargă lunar la bancă. Dacă doriți să fiți Prieteni UNICEF, descărcați formularul de aici, completați-l și depuneți-l la orice sucursală BRD – Groupe Société Générale. Lista sucursalelor unde se desfăşoară campania este disponibilă pe www.unicef.ro.