Lăptăria cu Caimac, producătorul de lactate de specialitate 100% naturale, este în căutarea unui tânăr creativ a cărui creație va fi pusă pe sticla de lapte a brandului într-o ediție limitată, special creată pentru sărbătorile de iarnă.
Concursul “Împodobește eticheta de sărbători” se adresează celor care au până în 25 de ani împliniți la data începerii concursului și sunt pasionați de design. “Am creat Lăptăria cu caimac, în primul rând, cu multă pasiune. Știm cât este de important ca această pasiune să fie încurajată, cultivată și, bineînțeles, susținută pentru a da roade. De la această idee am pornit acest concurs și suntem foarte entuziasmați să vedem propunerile de design de etichetă și să le răsplătim cum se cuvine”, a menționat Mădălina Cocan, co-fondator Lăptăria cu caimac.
Premiul oferit în urma concursului este de 1.000 de euro, iar designul câștigător va apărea pe sticla de lapte a Lăptăriei cu caimac într-o ediție limitată de sărbători, în luna decembrie 2019. “Pe lângă premiul în bani, credem că e mai important pentru un tânăr creativ, la început de drum, să-și vadă propunerea în etapa de producție și, în cele din urmă, la raft, în magazinele din toată țara.”, a mai spus Mădălina Cocan, co-fondator Lăptăria cu caimac.
Care sunt pașii necesari pentru a participa?
Pasul 1: Variantele de design trebuie înscrise între 16 septembrie și 15 octombrie 2019 la adresa de e-mail: lcc@milkfarm.eu, împreună cu: nume, prenume, data nașterii și număr de telefon. Propunerile pot fi pictate, desenate sau create în orice stil sau cu orice program de design, atât timp cât creația poate fi imprimată pe etichetă.
Pasul 2: Propunerile vor fi apoi jurizate de o echipă formată din Mădălina și Adrian Cocan (fondatorii brandului Lăptăria cu caimac), Alexandru Mălăescu (creative director cu peste 12 ani de experiență în design și branding) și Elena Bululete (managing partner al agenției de comunicare Conan PR). Astfel, juriul va selecta cele mai bune 3 propuneri de design.
Pasul 3: Creațiile alese vor fi publicate pe pagina de Facebook a Lăptăriei cu caimac, iar comunitatea brandului va deveni juratul final care decide câștigătorul. Lucrarea care va atrage cele mai mai multe reacții din partea comunității va fi declarat câștigător și va ajunge pe sticlele Lăptăriei în limitată de sărbători.
Lăptăria cu Caimac are propria fermă și folosește cele mai noi mijloace de a produce lactate de calitate, naturale, sigure, nutritive și fără adaosuri inutile. Fabrica de procesare de ultimă generație, în care s-au investit peste 5 milioane euro, are o capacitate tehnică de procesare de aproximativ 75 tone de lapte pe zi, iar tehnicile de procesare moderne permit pasteurizarea laptelui la o temperatură mai joasă decât media obișnuită, pentru a păstra gustul adevărat al laptelui de la vacă și o parte cât mai mare din substanțele nutritive.
Mai multe informații despre Lăptăria cu Caimac și produsele brandului găsiți la www.laptariacucaimac.ro sau pe pagina de Facebook/Instagram Lăptăria cu Caimac.