Vara asta, Coca-Cola își surprinde fanii cu experiențe de neuitat, într-o nouă campanie inedită, despre fericire și prietenie. Sticle personalizate cu nume și apelative cool, o hartă digitală cu cele mai bune locuri pentru a fura un sărut, stream-uri video live și definiții neașteptate ale sărutului – așa arată cea mai nouă campanie Coca-Cola.
Începând de săptămâna asta, care debutează cu Ziua Internațională a Sărutului, consumatorii sunt așteptați pe platforma „Kissing Spots” unde pot interacționa cu harta digitală Coca-Cola, în care vor descoperi cele mai bune locuri de furat sau de oferit săruturi.
Pe toată durata campaniei vor fi amenajate, în zonele centrale, parcuri și cinematografe, mai multe locuri în care te poți bucura de un sărut răcoritor alături de persoana iubită sau de cei dragi. Platforma va fi disponibilă începând cu această săptămână, iar cei ce doresc să contribuie la construirea hărții Coca-Cola cu locuri de sărutat din România o pot face în câțiva pași simpli: accesează platforma online www.kissingspots.ro, aleg locul preferat și îl arată tuturor.
De asemenea, accesând Periscope – una dintre cele mai noi aplicații Twitter, consumatorii pot trimite în timp real, prin livestream, săruturi virtuale celor dragi, dar pot răspunde și probelor #ShareaKiss, din partea contului @CocaColaRomania, doar cu ajutorul telefonului mobil.
Totodată, pentru că anul acesta este unul aniversar, în care se împlinesc 100 de ani de la crearea primului design de sticlă Contur, Coca-Cola a făcut o selecție a celor mai simpatice ipostaze ale sărutului, iar cu ajutorul prietenilor și partenerilor Coca-Cola, a pus bazele unui infografic special, dedicat sărutului.
„Unii ar spune că sărutul este distanţa cea mai scurtă între doi oameni” sau că „poate deveni scânteia unei iubiri spontane” – dar dacă vrei să vezi ce alte forme mai poate lua sărutul, te invităm să accesezi micul atlas al acestui gest unic și personal, by Coca-Cola.