Breganze, Italia. DIESEL anunţă cu mândrie o nouă colaborare cu Netflix și partea a treia a seriei La Casa de Papel, cunoscută, de asemenea, ca Money Heist.
Întruchipând și sărbătorind atitudinea înflăcărată noncoformistă, DIESEL și La Casa de Papel vor dezvălui un parteneriat consolidat care promite să fie jucăuș, plin de provocări și rebel.
Echipa de design DIESEL a creat salopetele iconice purtate de personaje în sezonul care se va lansa curând. Aceste salopete cu glugă, ce reprezintă articole uniformă cheie pentru personajele principale ale bandei, au devenit icon-uri ale culturii pop. Pentru a reinterpreta salopeta, DIESEL a combinat moștenirea sa statornică reprezentată de stilul utilitar cu estetica specifică La Casa de Papel. Culoarea roșie utilizată creează o legătură puternică între DIESEL, Netflix și La Casa de Papel – această culoare defineşte brandingul şi identitatea celor trei entităţi.
Din 19 iulie – ziua în care are loc pe Netflix premiera părţii a treia La Casa de Papel – fanii, consumatorii și urmăritorii vor fi eligibili pentru un super-suvenir: DIESEL le va da șansa să “facă parte din bandă”. Un număr limitat de salopete, purtate în mod real de cei din distribuție, în timpul filmărilor, va fi pus la dispoziție. Vizitează www.diesel.com/jointheband și urmează instrucțiunile de acolo – te vei trezi curând în afara razei de observație și gata pentru următorii pași.
Însă pentru cei care nu au posibilitatea să se alăture acestei inițiative, mai există o variantă. DIESEL lansează şi o variantă alternativă a uniformei: o colecţie-capsulă ȋn ediție limitată ce sărbătoreşte dragostea Diesel pentru acest serial și pentru eroii săi.
O jachetă cu două feţe, care a făcut parte din colecția DIESEL încă de la lansarea brandului, este updatată cu detalii specifice stilului utility preluat din arhivele companiei şi imprimeuri din serial. Întreaga capsulă este caracterizată de elemente grafice îndrăznețe ce ȋnfăţişează numele și măștile personajelor, cu o paletă principală ce conține negru, alb și roșu. Colecția va fi lansată în magazinele DIESEL selectate și la nivel global pe diesel.com tot de pe data de 19 iulie.
Ești pregătit să Faci parte din Bandă? Urmărește noile episoade pe Netflix, începând din 19 iulie.