Cea mai tare cafea și cel mai iubit tenismen român din noua generație îi sărbătoresc împreună pe românii care se trezesc când ceilalți dorm, se ridică când nimeni nu o face, se luptă când totul pare pierdut și continuă când au câștigat. Noua campanie Amigo, Fii energie, nu vorbe, marchează asocierea brandului cu sportul, printr-o colaborare de excepție cu Horia Tecău.
Cultura sportului este una dintre cele mai importante forțe care înfruntă în România tendința generală spre pasivitate, lipsă de încredere și negativism. Sportul înseamnă implicare, efort, perseverență, disciplină, încredere în sine și puterea de a depăși obstacole, dar, pe lângă toate acestea, sportul înseamnă energie, nu vorbe.
Conform unui studiu realizat de Unlock Market Research, Horia Tecău este unul dintre cei mai populari și iubiți sportivi din România, un model prin performanță și echilibru, carismă și atitudine pozitivă.
„Sunt tare încântat de acestă colaborare, pe care o văd ca pe o șansă de a vorbi despre pasiunea vieții mele. Eu cred în sport și iubesc tenisul, cred în disciplina și energia pe care cele două le pot oferi oricui, cred în a deveni mai buni în fiecare zi, cu fiecare dimineață în care alegem să ne ridicăm din pat înaintea tuturor, să ne bem cafeaua și să ne punem pe treabă!” – Horia Tecău, tenismen român
Deși un aspect mai puțin cunoscut, consumul de cafea este un obicei al multor sportivi de performanță, și nu numai. Tot mai multe studii arată efectele pozitive ale acesteia, în raport cu activitatea fizică susținută, și o serie de experți în domeniu o recomandă pentru acel plus de energie necesar pentru a începe antrenamentul la primele ore ale dimineții, sau pentru a reveni la el pe parcursul zilei.
Noua campanie Amigo, Fii energie, nu vorbe, va fi activă atât în mediul offline, prin prezență in-store, cât și online – pe canalele brandului, și pe TV – printr-un spot-manifesto al cărui actor principal este chiar Horia Tecău.
Echipele care au lucrat la proiectul Amigo, Fii energie, nu vorbe:
Strauss România: Răzvan Mircea (Marketing Director), Mădalina Mitru (Group Brand Manager), Ana Chican (Brand Manager), Andreea Zlate (Market Research & Innovation Manager).
McCANN Bucharest: Adriana Pașcan (Head of Art), Cristina Calota (Copywriter), Ionuț Coandă (Art Director), Diana Ceausu (Head of Strategy), Dana Hogea (Client Service Director), Ana Miculescu (Group Account Director), Carmen Marin (Account Director), Ana Fara (Account Executive), Tiberiu Munteanu (Head of Production), Alex Ionescu (AV Producer), Alexandru Platon (AV Producer)
MRM Worldwide România: Ionela Buta (Deputy CEO MRM), Ioana Filip (Executive Creative Director), Bogdana Simina Voican (Senior Account Manager), Roxana Niță (Art Director), Adina Stănescu (Copywriter), Alexandra Vișan (PHP Programmer)
McCann PR: Imola Zoltan (Managing Partner), Lavinia Chican (Senior Partner), Emma Diță (PR Manager), Mihaela Dumitrașcu (PR Manager)
Starcom: Marian Petcu (Planning Director), Robert Mareș (Digital Planner), Dinu Maftei (Communication Manager)
Despre Grupul Strauss
Grupul Strauss este o companie internațională listata la bursă, cu peste 70 de ani de experiență în domeniu. Grupul este activ pe 5 continente, deține sute de mărci și are circa 14.000 de angajați. Strauss Coffee este a 4-a companie producătoare de cafea din lume în ceea ce privește achizițiile de cafea verde, iar în ultimii 8 ani s-a remarcat drept unul dintre producătorii de cafea cu cea mai rapidă ascensiune. Activitățiile Strauss Coffee se axează pe categoria de cafea prăjită, măcinată, dar și alte produse complementare de cafea, produse care vin ca o soluție pentru piața AfH (Away-from-Home), hoteluri, restaurante, cafenele și servicii de cafea pentru birou. Compania este leaderul pe cea mai mare piata de cafea din lume – Brazilia, de asemenea este unul dintre jucătorii principali ai piețelor de cafea din Europa Centrală și de Est, Israel și se clasează pe locul 1 sau 2 în majoritatea piețelor în care operează.