Lenovo lansează roadshow-ul “Lenovo DO Tour” în nouă ţări europene. Spectacolul porneşte din Varşovia pe 25 august şi se va opri la Ankara, pe 16 octombrie 2011. Caravana Lenovo va vizita Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Serbia, România, Bulgaria, Grecia şi Turcia, unde va prezenta cele mai noi produse şi tehnologii, va interacţiona cu vizitatorii şi va aduce Lenovo mai aproape de public. “Lenovo DO Tour” se va afla în România pe 23 şi 24 septembrie, la Băneasa Shopping City.
“DO Tour face parte din strategia Lenovo care vizează oamenii de acţiune. Nu producem doar computere personale şi notebook-uri. Dorim să ne ajutăm clienţii – indiferent dacă sunt tineri întreprinzători, artişti, oameni de afaceri, corporatişti sau studenţi – să fie mai buni in activitatea de zi cu zi, pentru a îşi transforma visele în realitate cu cele mai noi instrumente pe care le oferă Lenovo”, a declarat Biro Emese, Marketing Manager Lenovo Europa de Est & Turcia. “Dorim să le oferim posibilitatea clienţilor noştri să atingă şi să simtă cele mai noi produse şi tehnologii, cum ar fi notebook-urile, calculatoarele All-In-One, ca să nu menţionăm noile tablete lansate recent în Europa.”
Timp de 37 de zile, produsele Lenovo care vor insoti caravana în cele 17 locaţii vor fi vazute zeci de mii de vizitatori, inclusiv sute de parteneri de afaceri şi jurnalişti. În fiecare din aceste locaţii, publicul va avea oportunitatea de a:
– experimenta personal cele mai noi produse
– primi consultanţă şi sfaturi
– obţine oferte speciale aferente acestei promoţii
– se bucura de performanţele unor adevăraţi oameni de acţiune locali (muzicieni, artişti, etc.)
– juca jocuri exclusive prin care se prezintă portofoliul Lenovo şi de a câştiga cadouri gratuite
Fii alături de noi personal sau virtual, acţionează şi câştigă
În paralel cu roadshow-ul, Lenovo DO Tour poate fi vizitat şi urmărit online. Pe www.lenovodotour.com vizitatorii pot citi cele mai noi informaţii despre caravana DO Tour şi pot participa la concursul online dedicat celor care acţionează. Pot fi abordate 9 provocări pe teme precum Mediul, Access la Informaţie, Divertisment Artă & Design, Performanţă & Viteză, Publicitate, şi altele. Premiile care îi aşteaptă pe câştigători sunt numeroasele produse Lenovo şi o excursie de o săptămână în Beijing, China.