Câştigi în 60 de secunde din nou preferatul românilor
Telespectatorii au ales să-şi petreacă seara alături de Antena 1, în defavoarea altor posturi de televiziune. Câştigi în 60 de secunde a fost şi aseară preferatul celor mai mulţi români.
Dan Negru a fost din nou favoritul celor mai mulţi români. Câştigi în 60 de secunde a fost cel mai urmărit show din prime-time la nivelul publicului urban, cu o medie de 836 000 telespectatori. Astfel, Antena 1 s-a impus în fruntea clasamentului de audienţă cu un rating de 7.3% şi 15.9% cotă de piaţă, lăsând pe locul secund postul Pro Tv, cu 6.3% audienţă medie şi 13.8 % share, pentru ca cea de-a treia poziţie să îi revină postului Kanal D, cu doar 4.2 % audienţă medie ş 9.1 % cota de piata.
Invitata spercială de la Câştigi în 60 de secunde a fost aseară Alessandra Stoicescu. Deşi fire timidă şi foarte emotivă, Sandra s-a obişnuit cu provocările de tot felul. Tocmai de aceea, carismatica vedetă a Antenei 3 a dorit să-şi dozeze adrenalina cu probele “Câştigi în 60 de secunde”, o experienţă despre care spune că a trăit-o foarte intens şi la care s-a descurcat foarte bine.
La ora 21. 36 postul Antena 1 a fost urmărit de 1 209 000 de telespectatori din mediul urban, cu o jumătate de milion mai mulţi decât cei care la aceeaşi oră urmăreau programul propus de Pro Tv.
De aproape 20 de ani, Antena 1 este lider in arta divertismentului oferindu-le telespectatorilor show-uri impresionante. Si anul acesta, postul de televiziune dezvolta o strategie ambitioasa pregatind cele mai spectaculoase emisiuni pentru romani. Show-uri precum X Factor, Next top model, Plasa de Stele, Burlacul, Castigi in 60 de secunde sau In puii mei, precum si editiile speciale sunt doar cateva dintre emisiile pe care telespectatorii le plaseaza in topul preferintelor sale.
La mai puţin de un an de la lansarea în Statele Unite, Antena 1 le aduce românilor cel mai tare gameshow din lume: „ Câştigi în 60 de secunde", un concurs incitant cu o miza de 50.000 de lei. Participanţii sunt oameni obişnuiţi care concureazã individual şi care se luptã doar cu propriile limite şi cu timpul – 60 de secunde pentru a-şi demonstra îndemânarea. Formatul de succes a fãcut în scurt timp înconjurul lumii, fiind difuzat în ţãri precum: Australia, Belgia, Brazilia, Germania, Suedia, Uruguay sau Columbia şi urmând a fi lansat şi în alte stat.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 3 mai 2011