Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fiecare masa are povestea ei, in cea mai noua campanie AGRICOLA

Masa este unul dintre cei mai atenți martori ai evenimentelor din viața noastră. Fie că este masa de bucătărie, de living sau terasă, masa este asemenea unei cărți de povești: ea păstrează toate întâmplările și momentele cărora le-a fost scenă. AGRICOLA relatează, în cea mai recentă campanie de imagine, trei astfel de povești, dintre care una poate fi chiar a ta.

“Demarăm una dintre cele mai ample campanii de până acum, prin intermediul căreia ne dorim să amplificăm calitatea deja consacrată a produselor noastre, aducându-le în prim plan într-o altă lumină, cea a emoțiilor vieții fiecăruia dintre noi. Am avut alături în această campanie pe unul dintre cei mai apreciați regizori în domeniul culinar, Manfredo Leteo, care a surprins tradiționalul familiilor și momente speciale în compania celor dragi, dar și concretul de fiecare zi din viețile fiecăruia dintre noi”, a declarat Carmen Gavrilescu, Marketing Manager AGRICOLA Bacău.

Campania “Pentru mese de poveste” se va desfășura pe parcursul întregului an și vizează categoriile de produse ale companiilor din Grupul AGRICOLA: carne de pasăre (Agricola Internațional SA), salamuri crud uscate (SALBAC SA) și semipreparate și produse tip ready-meals (EUROPROD SA).

“În primul rând am scos «masa» din zona pieselor de mobilier. Am însuflețit-o și am făcut-o martoră la micile momente mai vesele sau mai triste din viața personajelor din campanie. Am apelat la o echipă de italieni, de la regizor la food-stylist, ca să-i dea viață și am înnobilat-o cu produsele companiei AGRICOLA. Cam asta e rețeta campaniei «Pentru mese de poveste»”, a arătat Luca Burlacu, Creative Partner WOPA.

Campania include trei spoturi TV care au în centru povești emoționante și povești amuzante, povești despre importanța coeziunii familiei și prietenilor în jurul mesei, valoare tradițională și în același timp contemporană. Aceste povești vor fi regăsite de consumatori și prin intermediul POSM-urilor, noului site AGRICOLA, paginii de Facebook Creator de Poftă, dar și prin diverse activări și surprize în magazine.

Campania este dezvoltată alături de agențiile WOPA (creație), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) și Rogalski Damaschin PR (PR și social media). Spoturile TV pot fi urmărite pe canalul YouTube dedicat.

Echipa WOPA:
Luca Bulacu – Creative Partner
Ionut Datcu – Managing Partner
Alex Eftinoiu – Senior Strategic Planner
Adrian Dragan – Senior Copywriter
Mihai Gheorghiu – Senior Art Director
Lucian Patareniuc – Graphic Designer
Magda Schnell – Account Director

Casa de producție – Solar Indie Junction
Manfredo Leteo ­ – Regizor
Stefano Bini – DOP
Giovanna Domenica – Food stylist
Viorel Sergovici – Producător

Echipa COGEP:
Ionuț Povara – Managing Partner

Echipa Advanced Ideas:
Adrian Ichim – Managing Partner
Alexandra Dima – Account Director

Echipa Rogalski Damaschin PR:
Eliza Rogalski – Founder, Head of Corporate PR
Alina Damaschin – Creative Leader, Head of Consumer PR
Alina Oprea – Communication Manager
Cristiana Andrei – Social Media Manager

Echipa AGRICOLA:
Carmen Gavrilescu – Marketing Manager
Daniel Bitere – Brand Manager
Cristian Călin – Corporate PR Manager

Bucuresti, 18.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.