Cu ocazia Zilei Femeii, NIVEA și Highlight PR aduc în prim plan o campanie inedită care celebrează frumusețea și puterea relației dintre mamă și fiică.
Campania „Mamă și fiică in the SPOTlight – powered by Luminous630®” aduce în atenție legătura unică dintre cele două generații, subliniind nu doar frumusețea individuală a fiecărei femei, ci și maniera extraordinară prin care mamele și fiicele se inspiră reciproc, devenind modele de putere, încredere și frumusețe una pentru cealaltă.
Lorena Șerban, brand ambassador NIVEA, se află în centrul acestui proiect și este protagonista unui video-manifesto emoționant, alături de mama sa. Împărtășind povești personale, cele două ne arată cum poți fi un model pentru cineva drag, precum și felul în care un ritual de îngrijire a tenului poate deveni un liant în relația mamă-fiică.
Prin această poveste, NIVEA și Highlight PR își propun să ofere un moment de inspirație și sărbătorire a legăturii speciale dintre mamă și fiică.
‘Campania noastră cu NIVEA este despre legăturile care ne definesc și despre puterea pe care o găsim în fiecare zi în relațiile noastre. În centrul acestei inițiative stă legătura profundă dintre mamă și fiică, oglindind puterea, compasiunea și inspirația pe care o aduc în viața celor din jur. Suntem mândri să fim alături de NIVEA în această campanie care ne amintește că frumusețea este mai mult decât un aspect superficial – este o stare de spirit, o expresie a încrederii și a dragostei de sine.’ – a spus Raluca Oprea, PR Manager Highlight PR.
Prin intermediul campaniei „Mamă și fiică in the SPOTlight – powered by Luminous630®”, NIVEA își reafirmă angajamentul de a promova încrederea în sine și frumusețea autentică indiferent de vârstă. Având gama LUMINOUS630® în SPOTlight, campania derulată de Highlight PR pune în lumină îngrijirea tenului ca un ritual care unește și mai tare relația dintre o mamă și fiica ei, arătând în același timp faptul că încrederea poate fi învățată și transmisă din generație în generație.
‘Îngrijirea tenului este un ritual, iar legătura dintre mamă și fiică devine mai puternică atunci când ai grijă de tine deoarece te simți bine în pielea și devii mai încrezătoare. Cu ajutorul gamei NIVEA LUMINOUS630® am adus în prim-plan relația dintre mamă-fiică și am arătat cum rutina de îngrijire a pielii este ritualul prin care acestea se pot susține reciproc.’- Rumiana Kovacheva, Marketing Manager Beiersdorf RO/BG/MD.
Gama NIVEA LUMINOUS630® împotriva petelor pigmentare s-a dovedit a fi eficientă în tratarea diferitelor tipuri de pete pigmentare, cum ar fi pete cauzate de înaintarea în vârstă, urme post-acnee și pete pigmentare cauzate de dezechilibre hormonale, cu primele rezultate vizibile în doar 2 săptămâni de utilizare.
Campania „Mamă și fiică in the SPOTlight – powered by Luminous630®” și-a consolidat prezența în social media cu o serie de clipuri în care nenumărați creatori de conținut și-au invitat mamele pentru a împărtăși experiențele și învățămintele lor, contribuind la promovarea mesajului de putere și încredere între generații.