FHM a devenit lider de vanzari pe segmentul revistelor pentru barbati.
In semestru II din 2006, FHM a depasit in vanzari toate revistele cu target masculin, conform BRAT (medie de vanzari pe editie).
Mai mult, in luna martie a.c., FHM a depasit media de vanzari! Conform cu rezultatele predate de distribuitori, FHM a vandut in luna martie peste 24.000 de exemplare.
“FHM s-a dovedit de-a lungul timpului a fi un brand care nu leneveste si al carui principal obiectiv este acela de a surprinde, in mod placut. Cu atit mai mult in ultima perioada. Revista isi surprinde de fiecare data cititorii cu ceva inedit, fie ca e vorba de o idee editoriala sau de un eveniment. In zona destul de aglomerata a glossy-urilor pentru barbati am demonstrat ca putem creste prin interactivitate cu cititorii si vizibilitate in piata. Organizam petreceri, intram in parteneriate media pe evenimente de top si chiar iesim din mediile conventionale – dovada petrecerea de succes organizata in Second Life, premiera mondiala pentru o revista de brand. In plus, reusim sa pastram acel echilibru pe care ni-l cer cititorii si care face din FHM cea mai completa revista de lifestyle masculin”, a declarat Eduard Tone, redactor sef FHM
Bucuresti, 26.04.2007
{mosloadposition user10}