A apărut prima ediţie FHM Collections 2008, una care aduce zonei de fashion masculin o aură de inovaţie şi stil.
Pe lângă pictorialele foarte utile bărbatului modern, FHM Collections prezintă 25 de lucruri pe care un bărbat trebuie să le ştie despre modă, un interviu exclusiv cu povestea de succes a lui Tommy Hillfiger precum şi lecţia de viaţă şi stil a lui Matthew Fox care a schimbat direcţia carierei sale, de la o slujbă de broker în New York la succesul total în actorie. Fiind un brand extension, acest ghid de fashion păstrează din ADN-ul FHM, o dovadă palpabilă fiind aceea că a reuşit să vândă reclamă clienţilor săi de publicitate în valoare de aproximativ 25000 euro, machetele de presă integrându-se perfect în formatul şi în structura revistei.
“Este al doilea număr special FHM Collections pe care îl lansăm, după cel din toamna trecută care s-a bucurat de un real succes. Ne propunem să fim din ce în ce mai activi pe segmentul fashion, FHM fiind dealtfel de-a lungul anilor revista cu cel mai mare spaţiu editorial alocat zonei de fashion masculin”, a declarat redactorul şef Eduard Ţone.
FHM collections este o revistă bianuala editată de trustul de presă Sanoma Hearst România. Din portofoliul său mai fac parte de asemenea revistele FHM, Esquire, Marie Claire, Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Beau Monde, National Geographic, mami, Casa şi Grădina, Femeia., Story, Femeia de azi, Mămica de azi, Bucătăria de azi şi Sănătatea de azi.
{mosloadposition user10}