îşi deschide porţile
Cea de-a XVII-a ediţie a Festivalului de Publicitate de la Moscova îşi anunţă deschise porţile.
Denumit oficial “Red Apple” în 2007, MIAF se clasează în acest moment, atât din punctul de vedere al publicitarilor, cât şi din cel al publicului, pe aceeaşi treaptă cu marile festivaluri de publicitate internaţionale.
În 2007 Festivalul de Publicitate de la Moscova se extinde pe două continente.
Spre deosebire de ediţiile anterioare, în cadrul festivalului vor participa atât profesionişti din industria locală de publicitate, cât şi publicitari de renume din Europa şi Asia, conferind MIAF anvergura unui festival Euro-Asiatic. Noua poziţionare a MIAF deschide oportunitatea unui schimb de experienţe, de idei creative specifice culturilor Europene şi Asiatice.
În cadrul ediţiei din acest an, MIAF realizează o serie de schimbări cu privire la implementarea proiectelor şi la platforma de comunicare.
Ediţia a XVII-a a MIAF “Red Apple 2007”, ce va avea loc între 13 – 15 septembrie 2007 în cadrul Sălii de film şi concerte “October”, devine o componentă importantă a Forumului “First World Advertising”, destinat discuţiilor care tratează diverse subiecte din advertising. Pe lângă rolul economic şi social al publicităţii, forumul îşi asumă formarea unor standarde sociale şi industriale de activitate în domeniul publicitar.
Anul acesta MIAF se îmbogăţeşte cu noi categorii în cadrul programului de competiţie.
Pe lângă categoriile deja cunoscute ale “Red Apple 2007”, acest an va aduce o nouă competiţie adresată tinerilor creatori, cuprinzând “campanii integrate” şi “media ambientă”. La competiţie pot participa lucrările realizate între 1 octombrie 2006 şi 15 august 2007, şi pot fi trimise în perioada 15 iunie – 15 august 2007. Pe lângă competiţia clasică, MIAF va cuprinde conferinţe, seminarii, master-classes şi mese rotunde cu participarea experţilor în publicitate din întreaga lume.
Scurt istoric MIAF
Debutând ca o simplă competiţie de spoturi TV în 1992, MIAF şi-a câştigat trei ani mai târziu statutul de festival internaţional.
Ultima ediţie a MIAF a adunat anul trecut peste 400 de agenţii de publicitate, companii de PR, studiouri de producţie şi tipografii care au luat parte la competiţie.
Juriul Festivalului de Publicitate de la Moscova este format din – Mark Tutssel (Chief Creative Officer) – Leo Burnett Worldwide, Kitty Lun (CEO) – Lowe Shanghai, Lars Killi (Creative Director) – McCann Erickson Prague, Piyush Pandey (Executive Chairman&National Creative Director) – Ogilvy&Mather India, Roman Phirainer (Creative Director) – Instinkt, Igor Boiko (The head of the creative group Znamenka) – Znamenka, Maria Zaharova (Creative Director) – NFQ, Ruben Goltuhchan (Creative Director) – Advertising cartel, Jyrki Reinikka (Creative Director) – TBWA/PHS Helsinki, Andrey Zabiaka (Creative Director) – Saatchi&Saatchi Ukraine, Vladislav Makarov (Creative Director) Nebo.
{mosloadposition user10}