Dan Dulău Design, Gavrilă şi Asociaţii, Millenium Communications, Grapefruit şi Vitrina Advertising au colaborat în vederea desfăşurării unui proiect ambiţios, iniţiat de Răzvan Popovici Festivalul Internaţional de Muzică de Cameră SoNoRo, al cărui scop este includerea României într-un adevărat circuit muzical mondial. Aflat la cea de-a patra ediţie, festivalul a inclus in program anul acesta 11 concerte la Bucureşti, Cluj şi Iaşi, în luna noiembrie.
"Continuând tradiţia vizuală a ediţiilor trecute, SoNoRo a încercat şi anul acesta transmiterea unor valori proprii: dinamism, deschidere, calitate artistica, rafinament. Toate aceste componente se regăsesc în "icon-ul" din 2009. Sub o aparenţă ludică, pasărea poartă aceste conotaţii pe care le transmite într-o manieră ludică. Astfel, simbolul păsării muzicale, alăturat unei cromatici vizibile, puternice, cu valoare de semnal, a fost elementul central campaniei vizuale care a cuprins în mod generos elemente video, print şi online.", declară Dan Dulău.
Octav Gheorghe, Drector de Creatie, de la Gavrilă şi Asociaţii explică abordarea neconvenţională de care a dat dovadă festivalul: “Chiar dacă este un festival de muzică clasică, abordarea noastră nu putea fi una clasică, diferenţa fiind făcută de targetul tânăr căruia trebuia să ne adresăm. Am ales atunci să ne jucăm cu biografia şi istoria muzicală a unor compozitori consacraţi sub umbrela unui concept bazat pe umor, "Clasici în cheie modernă". Şi aşa, în campania de print, comportându-se "avangardist" pentru perioada lor, Vivaldi deschide un business vizionar: Pizzeria "Quattro stagioni", Beethoven îi mărturiseşte dragostea sa Elisei scriind pe cer o dedicaţie din balon şi Mendelssohn-Bartholdy vinde "copyright"-ul folosiri marşului său nupţial doar celor care-l pun şi pe el pe tortul de nuntă. Spoturile radio sunt desprinse şi ele din aceleaşi situaţii. În spotul video am renunţat la umor şi personaje şi am construit doar o atmosferă uşor experimentală şi niţel misterioasă menită să incite, repet, publicul tânăr pe care îl vizăm.”
„Suntem onoraţi să facem parte din echipa care face posibil Festivalul Sonoro. Am intrat în acest proiect acum doi ani, fermecaţi de entuziasmul şi energia lui Răzvan Popovici. E fascinant să observi cât de contagioasă poate să fie o idee frumoasă. Iar noi am avut şi şansa să fim parte din răspândirea şi creşterea ei. Viziunea lui Răzvan de acum ceva timp s-a transformat într-un festival matur şi într-un reper pentru tot ceea ce se întâmplă în viaţa culturală românească.” declară Bogdan Theodor Olteanu, Director de PR Millenium Communications
"Să lucrezi pentru SoNoRo e probabil unul dintre cele mai plăcute lucruri pe care le poţi face ca şi consultant de brand. Fiindcă SoNoRo e viu şi creativ: te farmecă nu doar când îl ‘consumi’, ci şi când lucrezi împreună cu el, cu oamenii de acolo. În plus, e încântător să vezi că toţi ceilalţi parteneri care sprijină festivalul prin servicii de marketing şi comunicare o fac cu aceeaşi plăcere şi pasiune. A fi alături de SoNoRo e un privilegiu şi o delectare: nu doar în muzică, ci şi în viaţa de zi cu zi.", declară Ştefan Liuţe, Strategy Director GRAPEFRUIT.
Vitrina Advertising a fost alături de SoNoRo la cea de-a doua ediţie organizată la Cluj, implicându-se atât în acţiuni de media relations, precum şi în servicii care au ţinut de organizarea festivalului.
„Ne implicăm în susţinerea celor mai importante evenimente culturale organizate în Cluj-Napoca încă de la început, aşa cum Festivalul Internaţional de Film Transilvania, a cărui partener de comunicare suntem încă de la prima ediţiei, a ajuns să ocupe de peste 8 ani un loc special în viaţa agenţiei, simţim că şi alături de SoNoRo vom reuşi să facem ceea ce ne place cel mai mult – să se vorbească despre valorile din acest oraş.", declară Anca Opriş, PR Manager Vitrina Advertising.
Concertele SoNoRo : “Souvenir de Florence”, “Prayers and dreams”, “Serenade”, “Sans Orchestre”, “Maeştri germani”, “Matinée – Muzică de cameră a la carte”, “Finale”, “Interferenţe” şi “Festivalul SoNoRo On Tour” Iaşi si Cluj i-au adus pe scenă pe unii dintre cei mai apreciaţi interpreţi ai momentului din Londra, Berlin, Tokio, München, Bucureşti, Paris, San Francisco, Zürich şi Viena si a înregistrat un auditoriu de peste 5.500 de oameni.
SoNoRo este unul dintre puţinele festivaluri culturale care a reuşit să adune atât de multe agenţii susţinătoare din zona de marketing şi comunicare, ceea ce a adus un plus de vizibilitate şi awareness pentru festival şi în interiorul industriei de marcomm.
La organizarea campaniei de comunicare a celei de-a patra ediţii a Festivalului SoNoRo au contribuit:
Dan Dulău (Graphic designer)
Doru Sâna (Web Developer)
Gavrilă şi Asociaţii: Octav Gheorghe (Creative Director)
Iulian Fecioru (Copywriter)
Andrei Carcea (Art Director & Motion Designer)
Costas Ivanov (Sound Design)
Grapefruit: Ştefan Liuţe (Strategy Director)
Millenium Communications: Bogdan Theodor Olteanu (Head of PR Division)
Oana Dobre (PR Executive Director)
Silvia Floareş (Executive Director)
Florentina Loloiu (PR Officer)
Sorina Topceanu (Junior PR Manager)
Valentin Stefanita (BTL Manager)
Vitrina Advertising: Anca Opriş (PR Manager)
Daniela Stoica (PR Executive)
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}