Atât festivalul Golden Drum, ajuns la ediția a 27-a, cât și competiția Young Drummers sunt deschise înscrierilor. Cele două vin cu o serie de schimbări anul acesta.
Înscrierile la competiția Young Drummers, deschise până la data de 1 septembrie
Pentru prima dată, participanți din întreaga lume se pot înscrie la Young Drummers. Competiția este deschisă înscrierilor până la data de 1 septembrie 2021, în schimbul unei taxe de 25 EUR (fără TVA).
Parte din festivalul Golden Drum, ea continuă să sprijine tinerii talentați în călătoria lor către o carieră de succes, oferind o platformă unde cei cu vârsta sub 30 de ani își pot găsi inspirația, pot dezvolta abilități creative, obține informații despre industrie sau explora probleme și idei care vor remodela viitorul industriei.
Pentru competiția din acest an, festivalul a colaborat din nou cu Consiliul de Turism din Slovenia și provoacă tinerii creativi cu tema „Slovenia, țara vacanțelor active”.
Provocări și premii
Competiția își propune să crească nivelul de conștientizare cu privire la profilul Sloveniei ca destinație verde, cu frumuseți naturale, care oferă experiențe unice și active în aer liber. Participanții trebuie să țină cont de faptul că soluțiile creative vor fi utilizate în principal pe canalele de socializare Feel Slovenia care vizează grupuri specifice. Lucrările finale vor fi prezentate sub forma unui scurt videoclip sau a unei serii de videoclipuri scurte, ceea ce reprezintă încă o noutate.
Termen limită pentru înscrieri: 1 septembrie 2021
Format lucrare: video
Taxă de participare: 25 euro (fără TVA)
Autorului celui mai bun videoclip sau serial video i se va oferi premiul de 1.000 euro, precum și oportunitatea de a susține o prezentare pe scena virtuală a festivalului ce va avea loc pe 13 octombrie 2021. Premiul va fi acordat în cadrul ceremoniei Golden Drum Award, care are loc în direct, online, pe data de 15 octombrie 2021.
Juriul competiției
Președintele juriului va fi Suvi Lähde, Director Creativ Executiv al agenției SEK, parte din grupul GREY, Finlanda. În activitatea sa, Suvi își propune să găsească idei care să conecteze oamenii cu brandurile și să creeze o relație care contează pentru ambele părți. În anii petrecuți în industria creativă, ea a construit și dezvoltat branduri precum Visit Finland, Finnair și Laponia finlandeză și a creat strategii, concepte și campanii pentru branduri precum Coca-Cola Company, Valio și Paulig, lucrând atât pe piața internă, cât și pe cea globală.
„Sunt cu adevărat onorată să conduc juriul Young Drummers anul acesta. Trăim într-o lume în care suntem bombardați zilnic de mesaje despre dezastre, crize și probleme, care par să nu aibă soluții. Dar există o modalitate de a crea un viitor mai bun – creativitatea. Se spune că devine una dintre cele mai importante abilități de mâine.
Competiția Young Drummers are o tradiție îndelungată la Golden Drum. Anul acesta, împreună cu distinșii mei colegi de juriu, căutăm soluții creative care să deblocheze tiparele de gândire de ieri și să aibă un impact real dincolo de obiectivele de business pe termen scurt de mâine. Acesta este modul nostru de a oferi o piatră de temelie tinerilor profesioniști din industrie și de a-i ghida pe calea creativității viitorului”, a declarat Suvi Lähde.
Juriul Young Drummers este completat de: Aleksandr Dobrokotov, Director Creativ, agenția DADA și activist în rețelele sociale, Rusia, Ana Savšek, care conduce departamentul Content Digital Marketing, din Biroul de turism din Slovenia, Sergio Spaccavento, Director Creativ și Partener, Conversion E3, Italia și Barbara Zmrzlikar, care conduce departamentul de Cercetare, Dezvoltare, Inovare și Proiecte UE, Biroul de turism din Slovenia.
Înscrierile la competiția Golden Drum, deschise până la data de 13 august
Cu un suflu nou și premii noi, Golden Drum invită creativii din 38 de țări să-și înscrie cele mai bune lucrări în competiția principală până la 13 august 2021.
Eligibilitatea pentru toate înscrierile este de doi ani. Pentru prima dată, Golden Drum oferă, de asemenea, o reducere substanțială la taxele de înscriere (10 + 1) și o reducere de 50% la taxa de înscriere pentru categoria Covid-19. Mai mult, datorită parteneriatului competiției cu Little Black Book, toți câștigătorii marelui premiu vor fi înscriși în mod automat și gratuit la competiția regională The Immortal Awards.
Golden Drum se numără printre cele 8 festivaluri regionale din topurile WARC și Creative 100.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați: https://goldendrum.com/competition/whats-new