McCann Worldgroup Romania castiga un total 7 premii, cu 5 campanii diferite: 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si unul de bronz
Distinctia Media Agency of the Year vine la doar 2 luni dupa ce McCann Bucuresti a fost desemnata, pentru a patra oara, Agency of the Year la Festivalul Golden Drum.
McCann Worldgroup Romania ramane cea mai premiata agentie din Romania in cadrul festivalului Eurobest – cel mai important festival european de creativitate – castigand Media Agency of the Year cu UM Romania, 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si 1 trofeu de bronz.
Campaniile castigatoare:
Grand Prix cu Campania “Bunici de duminica”, pentru Vodafone (in Categoria Promo & Activations);
Trofeu de aur cu Campania “Pay With Blood”, pentru Untold Festival (in Categoria Media) ;
Trofeu de aur cu Campania ”Distractie cu bani putini”, pentru KFC (in Categoria PR);
Trofeu de aur in una dintre cele mai importante categorii ale festivalului – Creative Effectiveness, cu campania “Ghita Ciobanul”.
De asemenea, campania “Pin the Pink”, dezvoltata pentru Fundatia Renasterea, a castigat un trofeu de argint, campania “Bunici de duminica” a mai castigat 3 trofee de argint iar campania “Pay With Blood” a mai castigat un trofeu de bronz. La toate acestea se adauga alte 3 nominalizari.
“Obiectivul nostru încă din 2005 a fost sa devenim o forța la nivel european si global. Anul acesta am adus un cont global (Beko), iar la Eurobest am reușit sa avem cea mai buna performanța din istoria McCann, depășind chiar anul in care Rom American câștiga primul Grand Prix pentru România. Cel mai important este ca de data asta am câștigat premii cu 5 campanii, inclusiv un Grand Prix si un Gold in efectiveness. Asta dovedește ca succesul McCann Bucuresti este consistent si sustenabil”, a declarat Adrian Botan, Global Executive Creative Director McCann Worldgroup.
“Un an excelent la Eurobest. Am castigat premii mari, cu multe campanii, care au pus McCann si Romania, in general, undeva sus intre valorile creativitatii europene. Nu e rau cand oameni importanti din industrie incep sa compare Romania cu o Brazilie a Europei. Constanta in castigarea premiilor mari din Europa ne ajuta sa fim respectati ca una din ele mai bune agentii de pe continent si depinde doar de noi sa mentinem acolo sus si sa ne autodepasim”, a declarat Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.
“Sunt foarte mandra si onorata de numarul mare de premii castigate anul acesta la Eurobest. Cel mai important lucru pentru noi este sa combinam intelegerea business-ului clientilor cu insight-uri relevante si sa le aducem la viata intr-o forma care nu va lasa pe nimeni indiferent. Dar, ca toate acestea sa fie posibile, in primul rand a fost nevoie de acesti clienti incredibil de curajosi, carora le multumesc.
Aceasta reusita ridica din nou stacheta in ceea ce priveste creativitatea si eficienta si demonstreaza inca o data amprenta pe care o avem la nivel international”, a declarat Sagit Tzur-Lahav, CEO McCann Bucuresti.
De asemenea, cele 8 premii câştigate la festivalul Eurobest se adaugă altor 3 premii câştigate de catre McCann la Cannes Lions 2015 si 10 premii la festivalul Golden Drum 2015.
La nivel de reţea, McCann Worldgroup a câştigat 1 Grand Prix, 6 trofee de aur, 13 trofee de argint, 7 trofee de bronz şi alte 14 de nominalizări.