- Peste 6.500 de participanți la evenimentele sportive și peste 50.000 de spectatori;
- Trei evenimente sportive pentru amatori organizate în aer liber, în Ploiești, Brașov și Iași, care au oferit peste 98 de clase de sport susținute de 134 de instructori naționali și internaționali;
- Aproximativ 1.500 de persoane au beneficiat de testări medicale gratuite, sesiuni de recuperare și estetică medicală;
- Donații în valoare de 25.000 RON pentru cauza socială susținută de Fundația Telekom Romania.
Peste 56.000 de iubitori de mişcare în aer liber au participat anul acesta la festivalul de sport și sănătate „Cea mai mare oră de sport”, parte din campania „Mișcarea face bine”, powered by Telekom Sport. În perioada iulie – august, festivalul organizat de Telekom Romania, în parteneriat cu Smartatletic, GetFIT, BTL România Aparatură Medicală, Crucea Roșie Română, Freewheel și Eboda, a oferit posibilitatea locuitorilor din Ploiești, Brașov și Iași să participe la peste 98 de clase de sport susținute de 134 de instructori naționali și internaționali.
Pe lângă locații în premieră, ediția de anul acesta a adus clase și sporturi noi, precum Les Mills Body Pump, Functional Training, Les Mills Grit, Fight Klub Khai Bo, Kangoo Jumps maraton, Baschet și Capoeira.
„Campania „Mișcarea face bine” se afă în primele trei cele mai cunoscute evenimente sportive dedicate amatorilor, recunoaștere care ne-a motivat să continuăm să oferim participanților experiențe sportive unice, dar ne-a și provocat. Am decis ca în 2018 să ducem festivalul „Cea mai mare oră de sport” în noi orașe, iar studiul național „Atitudini și comportamente ale românilor legate de sport”, realizat de Quantix Marketing Consulting pentru Telekom Romania, ne-a permis să alegem locațiile preferate de români, decizie care s-a dovedit de succes”, a declarat Ionela Păunică, Director Executiv, Fundația Telekom Romania și Expert PR, Telekom Romania.
Peste 50.000 de persoane au urmărit activitățile din cadrul celei de-a opta ediții a festivalului și alte 6.500 au participat activ la clasele de sport organizate. În plus, un număr de 1.500 de persoane au beneficiat de testări medicale gratuite, sesiuni de recuperare și estetică medicală furnizate de către BTL România Aparatură Medicală.
„Participarea BTL România Aparatură Medicală la festivalul „Cea mai mare oră de sport” a însemnat punerea tuturor resurselor noastre la dispoziția participanților, numărul examinărilor și tratamentelor realizate în cadrul evenimentelor ridicându-se la aproximativ 1.500 (screening cardiologie, proceduri non-invazive de fizioterapie și estetică medicală și, în premieră, terapii de uroginecologie). Am fost întâmpinați cu mare interes, participanții fiind curioși să încerce cele mai noi tehnologii din domeniu. Ne-am bucurat de un feedback foarte bun, ceea ce ne încurajează să fim prezenți și la edițiile viitoare și de fiecare dată să venim cu lucruri noi”, a declarat Daniel Milea, Purtător de cuvânt, BTL România Aparatură Medicală.
Pe lângă cele opt zone în care au putut face mișcare în aer liber, participanții au avut ocazia să participe și la demonstrații susținute de Crucea Roșie Română. 146 de persoane au învățat cum să acorde primul ajutor și cum să reacționeze în situațiile în care viața celor de lângă ei este în pericol.
Pentru cauza socială a ediției de anul acesta a festivalului au fost colectate fonduri de 12.590 RON. Suma reprezintă donațiile efectuate prin intermediul platformei Galantom, donațiile din cadrul celor trei evenimente și taxele de participare la Crosul UpDown Run organizat în cadrul activităților de la Brașov. Peste 250 de persoane, dintre care 30 de angajați Telekom, au alergat pentru cauza Elenei Bunea, singurul pacient din România în viață diagnosticat cu Sindromul Berdon. Fundația Telekom completează suma colectată, donând până la valoarea de 25.000 RON pentru operația de transplant de intestin pe care Elena o poate face într-un centru medical specializat din Birmingham.
Studiul „Atitudini și comportamente ale românilor legate de sport” a fost realizat online, pe un eșantion reprezentativ național urban de 1040 persoane cu vârste între 18-55 ani. Colectarea datelor a avut loc în perioada 27.04.2018 – 08.05.2018.
Studiul a relevat faptul că Telekom este compania de telecomunicații percepută ca fiind cea mai implicată în susținerea sportului în România, atât la nivel de performanță cât și de amatori (aproximativ 39% dintre asocieri în rândul companiilor care activează în domeniul telecomunicațiilor), iar campania „Mișcarea face bine” atrage cel mai mare număr de participanți la evenimentele sportive pentru amatori din România. Totodată, pe baza indicelui de preferință exprimat de respondenți au fost selectate orașele în care a fost organizată cea de-a opta ediție a festivalului.