Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ferrari doboara toate recordurile in China

– aproximativ 300 de masini vandute si o ceremonie speciala pentru cel de-al 999-lea client

La sfârşitul anului 2010, Ferrari a vândut aproape 300 de maşini în China, reprezentând cel mai bun rezultat de când compania a început să exporte în această ţară. Este un rezultat care consolidează tendinţa pozitivă din ultimii ani pe această piaţă şi marchează creşterea cu aproape 50% faţă de 2009.

Dacă se adaugă şi cifrele de vânzări pentru Hong Kong şi Taiwan – echivalentul zonei China cea mare -, China devine una dintre primele cinci pieţe internaţionale pentru Ferrari, un rezultat extraordinar având în vedere faptul că reţeaua a fost deschisă oficial de doar şase ani.

2010 este un an istoric pentru Ferrari în China nu doar datorită recordului de vânzări, dar şi pentru că cel de-al 999-lea client va fi în centrul atenţiei în cadrul unei festivităţi speciale organizate în Shanghai pe data de 14 ianuarie. Numărul este de bun augur mai ales că în China cifra 9 este considerată norocoasă şi reprezintă longevitatea.

Succesul Ferrari în China este rezultatul atenţiei pe care compania a acordat-o pieţei în ultimii ani, culminând în 2010, cu introducerea unor iniţiative adaptate acesteia. Structura oficială a reţelei a fost consolidată şi noi parteneri au fost selectaţi pentru a creşte numărul de reprezentanţe de la nivelul actual de 10, cu deschiderea altora într-un număr de diferite oraşe în următoarele câteva luni. În 2011 vom vedea, de asemenea, primul Campionat Asiatic de Ferrari Challenge, în seria de curse single-make.

Angajamentul luat de Ferrari faţă de această piaţă strategică a fost evidenţiat prin expunerea vehiculului experimental HY-KERS, în pavilionul Italian al Expoziţiei Internaţionale de la Shanghai precum şi prin lansarea modelului 599 GTO la Beijing Auto Show, China fiind locul ales pentru prezentarea modelului în premieră mondială.

De asemenea, o serie de activităţi culturale au accentuat şi ele puternicele legături dintre Ferrari şi China, cum ar fi, de exemplu, programul de burse dedicat studenţilor de la Facultatea de Inginerie Auto a Universităţii Tsinghua. După terminarea studiilor la Politecnico di Milano, studenţii au efectuat un stagiu la fabrica Ferrari de la Maranello. Programul va continua şi în 2011, acesta beneficiind de finanţare şi datorită altor parteneriate culturale precum cel cu artistul chinez Lu Hao care a creat un model special de 599 GTB, pictând maşina printr-o tehnică specială care reproducea efectul porţelanului Ge Kin din dinastia Song. Modelul a fost vândut la o licitaţie în Beijing.

Bucuresti, 06.01.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.