Next Advertising remixeaza in premiera melodii celebre in trei videoclipuri pentru noul brand de ferestre termoizolante QFortal companiei Casa Noastra. Mergand pe ideea de rezistenta in timp, au fost alese cateva slagare consacrate pe care oricine sa le re-asculte cu placere.
“Intrucat mesajul campaniei este "Ferestre QFort, proiectate sa reziste", executiile merg pe ideea de repetitie. Spoturile prezinta videoclipuri ale unor melodii cunoscute in care – culmea coincidentei! – imaginile in care se deschide sau se loveste fereastra ajung sa se repete din cauza unei defectiuni tehnice. Spoturile sunt videoclipuri noi ale unor melodii cunoscute: balada rock "Mi-e tare dor de tine" a lui Compact, piesa populara "Frumoasa-i vecina noastra" cantata de Tiberiu Ceia si cunoscuta romanta "Deschide, deschide fereastra" intr-o interpretare noua.
Repetitia e mama invataturii si una dintre cele mai eficiente tehnici publicitare. Campania QFort abuzeaza de ea intr-un mod original si amuzant. Te astepti sa vezi un videoclip, dar este de fapt o reclama. Speram sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa”, Liviu David, Creative Director Next Advertising.
Spoturile au fost regizate de Urban Strom in colaborare cu casa de productie MultiMedia Est.
La realizarea spoturilor au participat Liviu David – Copywriter/Creative Director, Semida Duriga, Mihaela Neatu, Liviu David – scenariu spot, Cornelia Motaianu – Art director, Cristina Umbra – Media Manager, Laura Marcu, Sorin Popescu, Wanda Podgurschi – Client Service.
Agentia de branding implicata in aceasta campanie este Brandient.
Campania se desfasoara printr-un mix de media care cuprinde TV, radio, print si online. Videoclipurile ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii mai, pe urmatoarele posturi: Pro TV, Pro Cinema, Sport.ro, Prima TV, TVR 1, National Geographic.
{mosloadposition user10}