Vara asta, la BILLA subiectul principal ești tu!
Într-o perioadă în care atenția tuturor advertiserilor este îndreptată către sportul rege, BILLA România propune o abordare inedită printr-o campanie care personalizează fotbalul și îl transformă într-un personaj important în viața femeilor. Și a noastră, a tuturor.
Campania Vara asta, la BILLA subiectul principal ești tu! folosește termeni specifici jargonului fotbalistic în contexte tipic feminine într-o serie de spoturi TV în care femeile se vor regăsi cu siguranță, indiferent de relația lor cu fotbalul.
“Într-o perioadă extrem de încărcată din punct de vedere fotbalistic cum este cea în care se desfășoară EURO 2016, campaniile de comunicare ne aglomerează an de an pauzele publicitare într-un mod previzibil. Noi ne-am propus să aducem fotbalul acolo unde este cel mai aproape de noi, adică în viața noastră de zi cu zi. Astfel că l-am transformat într-un partener de discuție, driblând cu replici și cuvinte tipice perioadei“, declară Raluca Mihăilă, Director de Marketing BILLA România.
Pornind de la acest insight, campania construiește o serie de ipostaze feminine din viața de zi cu zi, împachetate în limbaj fotbalistic într-un mod amuzant și memorabil: de la friptura care “nu mai prinde echipa” pentru că a fost arsă în prealabil și până la iubitul care “nu era de primă divizie”, de la câinele care primește cartonaș roșu la următoarea abatere și până la distracția reprizelor de la cosmetică.
Totodată, pentru că atât în lumea fotbalului, cât și în viața de zi cu zi, cu toții ne dorim să câștigăm, la BILLA, pe durata promoției valabile din 2 iunie, la fiecare 150 lei cumulați din bonuri Billa Card de peste 50 lei, clienții primesc automat 10 lei pe care îi pot folosi la alegere, până pe 24 iulie, pentru bonuri de peste 50 lei.
În plus, toate bonurile de peste 50 lei din perioada 2 iunie – 10 iulie intră automat în tombola celor 6 weekend-uri la mare sau la munte pline de activități de relaxare și distracție pentru întreaga familie.
“Deși în această perioadă suntem dominați de teme și imagini fotbalistice, considerăm că indiferent de sezonalități și de evenimente internaționale majore, noi suntem și trebuie să rămânem personajele principale ale vieții noastre. Vara asta, la Billa subiectul principal esti tu! își dorește să sublinieze exact acest lucru”, a completat Raluca Mihăilă.
Campania a debutat prin două spoturi TV de teasing disponibile aici:
și va continua prin comunicarea integrată a promoției naționale care se desfășoară în perioada 2 iunie – 24 iulie pe TV, radio, presă scrisă, online, Facebook, la metrou și în magazine.
Regulamentul campaniei poate fi consultat pe www.billa.ro și pe pagina de Facebook BILLA Romania.