Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Femeile dau mai multe click-uri pe ad-urile de pe Facebook – studiu

Conform unui nou studiu exista o probabilitate mai mare cu 12% ca femeile sa dea click pe anunturile de pe Facebook decat barbatii.

Cercetarea facuta de AdParlor a aratat ca la nivel international rata medie de click pe ad-uri pentru barbati pe reteaua sociala a fost in primul trimestru de 0.066% si de 0.048% in cel de-al doilea trimestru. De cealalta parte, femeile au urmatoarele rate de click: 0.073% in Q1 si 0.063% in Q2, inregistrandu-se astfel diferente semnificative – 10.6% si 31.3%.

Situatiile difera de la tari la tari – mai ales daca ne uitam la datele pentru anul 2011. In Brazilia au fost perioade in care femeile au avut o rata de raspuns la anunturile de pe Facebook mai mare urmate de perioade in care au condus barbatii. In Canada ratele de click sunt aproape egale intre barbati si femei, inregistrandu-se chiar rate de click mai mari in randul barbatilor.

Anunturile pe Facebook sunt utilizate inca la scara larga de multe companii de diverse dimensiuni. Este important asadar sa se stie modul in care se comporta consumatorii in tara/tarile in care cauta sa se promoveze.

sursa imagini

18.05.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.