Lansata in 2004 si apoi relansata in iulie 2006, revista saptamanala "femeia de azi" a atins, in luna august 2007, vanzari record de aproape 150.000 de exemplare pe editie (conform BRAT)!
Cu aceste rezultate, revista "femeia de azi" devine liderul pietei de reviste mass market pentru femei. Acest rezultat este cu atat mai remarcabil cu cat “femeia de azi” a urcat succesiv de la 71.500 copii pe editie in iunie 2006, la 116.500 in februarie 2007 pana la datele actuale, 149.547 exemplare pe editie, conform BRAT! In consecinta, datele de august ale “femeia de azi” o situeaza semnificatv peste cele ale principalului competitor “Libertatea pentru femei” (137.545 copii pe editie in iunie 2007 si aproximativ 107.000-108.000 in august 2007, conform sondajelor la chiosc efectuate de Departamentul de Distributie al Sanoma Hearst Romania) – revista ce pierde prima pozitie, pentru prima oara de la lansare.
"femeia de azi" este un brand care inoveaza in permanenta si isi dovedeste prin fiecare actiune, orientarea catre cititor. Specialurile extrem de utile si practice ale revistei “femeia de azi” sau campaniile tip “sfat din sfat” sunt doar doua dintre succesele graitoare care au dus “femeia de azi” la cifrele de astazi! In esenta, “femeia de azi” nu reprezinta doar o revista, ci un punct de intalnire intre sute de mii de femei din Romania!
<<Revista “femeia de azi” a avut o ascensiune fulminanta. Intr-un an de zile aproape ne-am dublat vanzarile. Cheia succesului? Sa iti cunosti cititorii si sa scrii exact pentru ei. Sa raspunzi dorintelor lor si sa fii mereu aproape de ei. Sa inovezi, sa aduci noutate. Acea noutate pe care cititoarele noastre o asteapta mereu, numar de numar. Noi suntem aici pentru ele si existam datorita lor>>, a declarat Irina Stanescu, redactor sef al revistei “femeia de azi”.
Din punct de vedere al bussinesului, “femeia de azi” este un brand in care Sanoma Hearst Romania va investi in continuare pentru ca atat cititorii sa se bucure de un produs din ce in ce mai util dar si clientii de publicitate sa gaseasca in “femeia de azi” un canal eficient, o afacere in adevaratul sens al cuvantului.
{mosloadposition user10}