cel mai bine vandut saptamanal din Romania
Cu vânzări de peste 160.000 de exemplare, conform ultimei raportări BRAT (decembrie 2007), săptămânalul « femeia de azi » este lider pe piaţa revistelor săptămânale.
Revista săptămânală “femeia de azi”, publicată de trustul de presă Sanoma Hearst România, este o revistă 100% românească, care îşi doreşte să fie mai mult decât o revistă, ci mai degrabă un loc de întâlnire pentru cititoare te aduce foarte aproape de cititori. O revistă făcută pentru cele care o citesc şi împreună cu ele, acest lucru fiind posibil datorită feedback-ului pe care echipa redacţională îl primeşte în fiecare săptămâna de la ele.
Irina Stănescu – redactor-şef: “Femeia de azi a fost mai întâi o provocare. În adevăratul sens al cuvântului. Apoi, un succes întrezărit. Care a devenit certitudine. Lucrăm pentru cea mai bine vândută revistă săptămânală din România şi asta ne răsplăteşte înzecit munca. Femeia de azi sunt eu, prietenele şi colegele mele, mama mea, femeile din metrou şi cele din maşina personală. Toate cele care au nevoie de sfaturi, de emoţie, de un loc de întâlnire pe care l-au găsit în paginile unei singure reviste: femeia de azi!”
Femeia de azi a fost lansată în 2004 şi apoi relansată în 2006. Succesul actual al revistei este cu atât mai remarcabil cu cât a urcat de la aproximativ 70.000 de exemplare vândute în iunie 2006 la 160.000 în decembrie 2007.
Din portofolio trustului de presă Sanoma Hearst România mai fac parte de asemenea Esquire, Harper’s BAZAAR, Cosmopolitan, Beau Monde, FHM, National Geographic, mami, Casa şi Grădina, Femeia., Femeia de Azi şi Story.
{mosloadposition user10}