Moon Ribas, supranumitã Femeia – cyborg, cofondatoarea Fundației internaționale Cyborg, va fi prezentã la București la Internet & Mobile World 2014 (IMWorld 2014), cel mai important eveniment „business to business”, dedicat soluțiilor digitale, mobile și software, care va avea loc la Romexpo în perioada 8 – 9 octombrie.
“Anul acesta, Internet & Mobile World a fost construit în jurul conceptului de «Digital Transformer», fiind destinat acelor profesioniști care au înțeles cã viitorul este digital și cã fiecare dintre noi are un rol crucial în transformarea digitalã a companiilor noastre. Orice încercare de a rãmâne ancorat în vechiul mod de a face lucrurile nu este decât o cale sigurã spre eșec. În acest moment, ideile cheie sunt: adaptare, transformare , inovare. La confluența acestor idei se aflã IMWorld, eveniment care aduce la un loc toți jucãtorii relevanți din digital și publicul de business interesat de subiect,” a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.
Astfel, participanții la IMWorld 2014 vor avea ocazia sa o cunoascã pe Moon Ribas, «Femeia-cyborg», care și-a implantat un senzor care vibreazã la fiecare cutremur, indiferent de locul în care acesta se produce. Moon Ribas va vorbi la IMWorld 2014 despre experiențele sale unice ca cyborg și va face cunoscutã viziunea pe care o are asupra viitorului iminent în care tehnologia va fi parte din noi.
Alãturi de Moon Ribas, la IMWorld, vor fi prezenti și lideri ai online-ului, precum Benjamin Ampen , responsabil pentru dezvoltarea noilor piețe din Europa în cadrul Twitter, sau Josh Partridge, director de publicitate pentru EMEA la Shazam.
De altfel, ca în fiecare an, la eveniment, vor lua parte numeroși speakeri renumiți la nivel internațional în domeniile în care activeazã. Mozilla, o prezențã constantã la IMWorld, va fi reprezentatã de Chris Heilmann, Principal Evanghelist, care va vorbi despre viitorul aplicațiilor și va spune ce anume ar trebui sã facã, atât dezvoltatorii, cât și companiile pentru a nu rãmâne în afara pieței, într-o economie în continuã schimbare.
O altã prezențã deosebitã la IMWorld 2014 este cea a lui Yoav Arnstein, General Manager la LiveRail EMEA, companie fondatã de doi români si achiziționatã ulterior de Facebook. Compania deține una dintre cele mai utilizate platforme online pentru monetizarea conținutului video. Arnstein va vorbi despre eficientizarea reclamelor video și despre modul în care acestea pot fi folosite pentru creșterea notorietãții brandului, declanșarea unui viral sau creșterea nivelului de interacțiune cu clienții.
La IMWorld 2014 va susține o prezentare și Edward Weatherall, Business Development Directorul la VisualDNA, agenția care ajutã companiile sã înțeleagã comportamentul online al consumatorilor, prin intermediul unei tehnologii patentate, care face posibilã crearea de profiluri de personalitate cât mai exacte.
De asemenea, în acest an, va fi prezent la București și Steve Keil, cofondator la MammothDB, care va da la IMWorld 2014 mai multe detalii despre Big Data, despre delimitarea dintre mit și realitate și va arãta cum pot companiile obține rezultate reale și mãsurabile prin folosirea instrumentelor de gestionare a datelor. Prezentarea sa va fi urmatã de un workshop, în care participanții vor putea beneficia de o sesiune interactivã și practicã despre Big Data.
Agenda IMWorld are în acest an o structurã nouã, cu o scenã principalã, unde speakerii internaționali vor prezenta studii de caz și vor vorbi despre soluțiile de business care pot fi aplicate în diverse domenii din industrie, cu focus pe retail, FMCG, automotive, banking și pharma&healthcare, dar și cu scene specializate care vor aduce în prim-plan discursuri și prezentãri de produse inovative.
Accesul la IMWorld 2014 se face pe bazã de înregistrare prealabilã, iar biletele pot fi cumpãrate online pânã la data de 7 octombrie 2014, prin www.imworld.ro.
Evenimentul este susținut de COSMOTE Romania și Romtelecom Business Solutions (în calitate de parteneri principali) și de Microsoft, Xerox, Avangate, Soft Galaxy, Transart, Cloud Research Studio, GTS Telecom, White Image, Voxility (în calitate de sponsori ai proiectului). Partenerul creativ este Saatchi&Saatchi.
Partenerii media sunt: ADHUGGER, Agora, BlitzTv, Business24, Cariere Online, Comunicatedepresa.ro, Computer World, Comunicații Mobile, Connect, DoingBusiness.ro, Gazduire.ro, Getica OOH, HotNews.ro, IT Channel, ItTrends.ro, Kiss FM, Magazinul Progresiv, Market Watch, Media Trust, The Money Channel, Today Software Magazine, Wall-Street.ro și Ziare.com. La ediția din acest an, sunt așteptate 110 companii expozante din domeniile digital și software, 120 de speakeri, dintre care 30 internaționali, și 6.500 de vizitatori. Evenimentul este organizat de Universum Events. Mai multe informații gãsiți pe www.imworld.ro și pe www.universum.ro.