Felix Tătaru, Președintele International Advertising Association (IAA) și fondator GMP Group pe scena festivalului internațional de creativitate Cannes Lions: „De decenii Festivalul ridică standardele industriei, dar cât din ce face industria noastră este la acest nivel? 10, poate 20%, restul fiind lucrări mediocre. IAA oferă direcții și instrumente pentru a reduce tirania mediocrității astfel încât consumatorul să ajungă să respecte industria și chiar să o iubească!”
Pe fondul unei încrederi la un mimim istoric în liderii politici ai lumii, consumatorii așteaptă de la industria de marketing și comunicare să se implice și să fie responsabilă. Acest lucru este posibil atunci când comunicarea este deschisă de la inimă la inimă, este concluzia prezentării susținute de Felix Tătaru pe scena festivalului internațional de creativitate Cannes Lions, ajuns la cea de-a 65-a ediție. Festivalul reunește și premiază elitele din industrii precum publicitate, marketing, comunicare, divertisment, design, tehnologie.
„From Head to Heart – What’s Coming Next?” este tema secțiunii în deschiderea căreia a vobit Felix Tătaru. Aceasta s-a axat pe experiențele și așteptările consumatorului în 2018. Alături de Felix Tătaru au ținut prezentări Tim Kobe (Founder & CEO Eight Inc.) și Nancy Kramer (Chief Evangelist, IBM iX).
Cu 20 de experiență în publicitate, Felix Tătaru consideră că cei care lucrează în industrie trebuie să conștientizeze ce putere au și cum o pot folosi pentru a crea un impact pozitiv. „De multe ori ne bazăm pe o comunicare rațională care uneori reușește să miște consumatorul, o comunicare de la mintea noastră către inima lor. Dar cum ar arăta nivelul următor? Cred că putem prin creativitate să schimbăm lumea, dar asta presupune să avem o comunicarea deschisă de la inima celui care creează la inima consumatorului. Insă, pentru ajunge la inima altcuiva, trebuie să ne descoprim propriile emoții, lucruri care ne mișcă, motivează, dau sens”, a adaugat Felix Tătaru.