Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FCB Bucharest si NIVEA MEN ne provoaca “sa dam barbatilor cadouri barbatesti”

FCB

FCBlansând prima campanie comercială de gif-uri din România

FCB Bucharest lansează pentru prima oară în România o campanie cu executii in format .gif în scopul promovării unui brand. Campania “Bărbaţii şi cadourile neinspirate” îşi propune să aducă în atenţia consumatorilor cadourile de sărbători destinate bărbaţilor, special create de NIVEA MEN.

Conceptul creativ al campaniei a fost generat pornind de la insight-ul că este o adevărată provocare să faci bărbaţilor cadouri masculine, de care să se bucure şi care să le fie de folos.  Aflaţi în situaţia de a primi un cadou neinspirat, bărbaţii devin creativi şi găsesc cadoului o utilitate uneori de-a dreptul hilară.

Astfel, prin intermediul campaniei “Bărbaţii şi cadourile neinspirate”, FCB Bucharest expune o serie de situaţii amuzante în care sunt surprinşi bărbaţii ce primesc un cadou nepotrivit, transformate ulterior în execuţii de tip .gif.
“Gif-urile sunt pastile de entertainment cu umor comprimat. Pentru mediul digital, gif-urile sunt ca one-liner-ele din stand-up comedy. Uşor de difuzat, uşor de împărţit şi, nu în ultimă instanţă, uşor de făcut. În plus, nu a mai făcut nimeni o campanie de gif-uri pe la noi şi din câte am văzut până acum, lumea le-a primit chiar foarte bine”, spune Claudiu Dobriţă, Director de Creaţie FCB Bucharest.
Campania promovează pachetele de sărbători dedicate bărbaţilor de la NIVEA MEN ca fiind cea mai potrivită idee de cadou pentru o persoană de sex masculin.
Campania este activă până de Crăciun, în mediul online, pe cele mai populare website-uri cu target masculin din România, pe TV, pe paginile de Facebook ale partenerilor şi pe platforma Youtube.

Puteţi vizualiza întreaga serie de gif-uri pe pagina dedicată campaniei, implementată pe niveamen.ro.
Echipa care a lucrat pentru această campanie:

Din partea FCB Bucharest: Claudiu Dobrita – Director de Creatie, Alex Hariga – Head of Digital, Olivia Spanu – Copywriter, Loreta Isac – Art Director, Rares Gall – Junior Copywriter, Serban Chitu – Digital Art Director, Ana Maria Oila – Client Service Director, Miruna Macsoda – Group Account Manager, Alexandra Albu – Account Executive.

Din partea Beiersdorf România: Daniela Craciun – Local Digital Manager, Carmen Cosoi – Brand Manager NIVEA MEN, Alina Radu – Director Marketing.

Cu sprijinul şi colaborarea: Ionut Florin Negrila – regie şi post-producţie, Republika Interactive – partener implementare, MEC Global – partener media.

Bucuresti, 09.12.2014

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.