Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FCB Bucharest este noua agenție de brand a Euroins România și semnează strategia de repoziționare a companiei

FCB Bucharest noua agenție de brand a Euroins România

Euroins lansează, alături de FCB, campania de comunicare „100% fericit”, un demers prin care asigurătorul își încurajează clienții să se bucure cât mai mult de lucrurile cu adevărat importante pentru ei.

Conceptul evidențiază, într-o manieră amuzantă și relaxată, modul în care lucrurile ar putea lua oricând întorsături neașteptate, dar dacă ești pregătit cu asigurarea potrivită, te poți bucura 100% de orice experiență.
Campania rulează pe principalele stații de televiziune, panouri outdoor în București și în principalele orașe din țară, media digitală, influenceri și social media. Cele trei spoturi pot fi vizionate și pe canalul de Youtube al Euroins: Chitaristul, Daddy’s Cooking, Love My Car.

Noua campanie se aliniază strategiei de repoziționare semnate de FCB, sub sloganul „Pentru o viață trăită din plin!”, concepută special pentru cei care ezită sau amână să se implice în experiențe noi și care, astfel, ratează oportunitățile extraordinare pe care viața le-a pregătit pentru ei. În acest context, Euroins oferă o abordare centrată pe oameni, astfel încât aceștia să se simtă încrezători să profite la maximum de viața lor.

„Ne-a bucurat deschiderea noilor noștri parteneri față de o abordare diferită, o schimbare de ton într-o industrie care, prin esența ei, este despre momentele la care evităm să ne gândim. Am încercat să ne distanțăm de asocierile obișnuite atunci când vorbim despre asigurări și ne-am orientat spre o zonă mai relaxată, care pune pe primul loc viața și experiențele frumoase care o întregesc”- Sorina Borcescu, Managing Director FCB Bucharest

„Suntem încântați să începem un nou capitol al poveștii Euroins în România, alături de FCB. Sunt cei care au înțeles cel mai bine noua noastră abordare centrată pe asigurările facultative. Viața merită trăită din plin, iar când neprevăzutul apare, Euroins este alături de clienții săi pentru a-i ajuta rapid și fără ca viața să le fie dată peste cap. Acolo unde și când clienții noștri au nevoie, suntem și noi cu expertiza și serviciile noastre” – Tanja Blatnik, CEO Euroins

Prin repoziționarea brandului, Euroins aduce în prim-plan valorile de bază ale companiei: proactivitate, responsabilitate, dăruire, mentalitate de învingător. De asemenea, compania are o nouă viziune de dezvoltare, concentrându-se pe cerințele pieței și ale clienților, flexibilitate pentru dezvoltare și digitalizare, dar și implicare.

FCB Bucharest noua agenție de brand a Euroins România

Echipele implicate:

FCB Bucharest: Sorina Borcescu – Managing Director, Cornel Gologan – Creative Director, Mihai Scorțea – Business Development Director, Corina Anghel – Head of Strategy, Rafaela Beldie – Senior Copywriter, Emanuel Borcescu – Head of Art, Vlad Crișu – DTP, Raluca Lupu – Account Director, Mădălina Felea – Account Manager, Alina Ștefan – PR & Social Media Director, Bianca Croitoru – PR & Social Media Manager, Cristina Apostu – PR & Social Media Executive

Euroins: Tanja Blatnik – CEO Euroins România, Dragoș Oltenescu – Deputy CEO, Andreja Korošec Rebula – External Senior Business Consultant, Claudiu Minisini – Sales Director, Monica Sârbu – Director HR, Cristian Neagu – PR Director, Daniela Popa – Director Asigurări, Valentin Jurcuț – Stategic Sales Advisor

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.