Noua campanie de comunicare derulată de FCB Bucharest susţine cauza ţânţarilor din Sf. Gheorghe, o specie de ţântari specială aflată acum în pericol din cauza lipsei de hrană – actorii şi oamenii pasionaţi de film care se mută anul acesta în capitală împreună cu ediţia a XI-a a Festivalului Internaţional de Film Independent ANONIMUL.
„Ţanţarul, această specie urâtă de toată lumea, ascunde secrete nebănuite. Este puţin ştiut că aici la Sf. Gheorghe există o specie de ţânţar specială. În perioada festivalului de film ANONIMUL înţeapă regizori, actori, oameni de film şi transmit virusul cintematografiei. Acum aceşti ţânţari sunt în pericol, Festivalul ANONIMUL se mută la Bucureşti împreună cu principala lor sursă de hrană. Pentru ţânţarul de la Sf. Gheorghe asta înseamnă malnutrţie şi chiar extinţie”, prezintă pe scurt situaţia primul spot al campaniei intitulat “Cercetătorul”.
Campania are la bază patru spoturi video ce comunică publicului consecinţele mutării festivalului asupra ţânţarilor din Delta Dunării prin intermediul a patru personaje fictive: Cercetătorul, Poliţistul, Mecanicul şi Vânzătoarea. Patru poveşti pline de umor atrag atenţia pasionaţilor de film că festivalul lor preferat va avea loc anul acesta în mod excepţional în capitală în perioada 12-17 august.
„Toţi oamenii care merg în Deltă şi în zona Sf. Gheorghe cunosc problema ţânţarilor şi a înţepăturilor de care nu ai cum să scapi. Ţânţarii au fost martori la toate evenimentele şi poveştile trecătorilor, iar în timp au devenit un simbol al locurilor. De aici şi ideea ţânţarului cinefil care ani la rând s-a hrănit cu sângele actorilor şi oamenilor de film înţepaţi la ANONIMUL şi care odată cu mutarea festivalului sunt în pericol”, explică Bogdan Moraru, Creative Director FCB Bucharest.
Agenţia FCB Bucharest susţine pro-bono promovarea Festivalului de Film ANONIMUL, campania de comunicare fiind realizată cu resurse interne şi promovată pe TV, în mediul online şi prin PR. Cele patru spoturi pot fi urmarite pe youtube pe canalul Anonimul 2014..
Echipele responsabile pentru implementarea proiectului:
Bogdan Moraru, Creative Director; Ciprian Banica, Group Creative Director; Emanuel Borcescu, Senior Art Director; Alex Tigoianu, Senior Copywriter; Ana Maria Oila, Client Service Director; Ximena Dragusin, Account Director; Miruna Macsoda, Account Manager; Corina Coman, PR Manager; Ana Pădurariu PR Executive; Hypno, Regizor; Tom Wilson, Regizor; Animotion, Studio post-productie; Andrei Tatu & Iulian Buga, Sunet; Livia Vasuianu şi Miruna Berescu, Anonimul.