Volkswagen accelerează către un viitor mai verde și mai sustenabil cu noul ID.3, primul model fully electric din portofoliu. Prima oprire va fi la EURO 2020, acolo unde Volkswagen este mobility partner.
În primăvara lui 2019, Volkswagen a lansat un pitch creativ pentru comunicarea lansării ID.3 și a parteneriatului UEFA EURO 2020. FCB Bucharest a venit cu ideea câștigătoare, un concept centrat pe designul și tehnologia mașinii, precum și pe impactul pozitiv pe care noul model fully electric îl aduce mediului – Das Electric Revolution.
„Campania cu care am „parcat” ID-ul la FCB este Das Electric Revolution. E o idee cu care (sperăm să) transmitem toate intențiile și așteptările pe care VW le are de la ID 3. Oricât de limbă de lemn sună, VW va revoluționa piața de mașini electrice. E o promisiune pe care au făcut-o la nivel mondial, o să ne vizeze și pe noi de anul viitor. Și e nevoie de max juma’ de oră de research pe net ca să te prinzi că au cu ce. După fel de fel de experiemente pe care le-au făcut alți producători cu modele la prețuri exorbitante sau cu autonomii ridicole, VW pune pe străzi o mașină care are preț de Golf și pe care nu trebuie să o bagi în priză vreo 550 de kilometri. Și care, dacă mai e nevoie să pun reflectorul pe ID, e un Volkswagen.” – Cornel Gologan, Creative Director FCB Bucharest.
„Cât despre mijloacele cu care o să creștem awareness-ul pe marcă și categorie, vom merge pe un mix de ATL, BTL, digital și PR, pentru a ajunge atât la publicul convertibil, cât și la cel care încă nu “simte” revoluția electrică ce bate la ușă. Volkswagen ID este o nouă mașină pe care o avem de lansat, dar e și un manifesto de categorie.” – Sonia Panait, Business Development director de la FCB.
„Ne-a bucurat invitația în acest pitch, întrucât am avut ocazia să lucrăm pe un brief captivant și ofertant. Viitorul este cu siguranță electric, iar Volkswagen are drive-ul, tehnologia și tradiția necesare pentru a-și duce misiunea la bun sfârșit. Le împărtășim viziunea și suntem încântați să pornim pe acest drum împreună.” – Sorina Borcescu, Managing Director FCB Bucharest.
Obiectivele campaniei sunt creșterea nivelului de conștientizare asupra beneficiilor oferite de mașinile electrice asupra mediului, cât și asupra avantajelor pentru cei care le conduc. De asemenea, FCB și Volkswagen își propun să desăvârșească experiența tuturor celor care vor trăi la intensitate maximă meciurile EURO 2020 organizate la București, acolo unde Volkswagen este mobility partner.
„Cu ID., Volkswagen începe o nouă eră a electromobilității: inteligentă, inovativă și sustenabilă. ID. este o expresie actualizată a mărcii și un manifesto pentru viitor. Ne-a bucurat răspunsul pozitiv primit din partea clienților noștri, care au rezervat exemplare produse în seria limitată, chiar înainte de prezentarea oficială a modelului. Suntem siguri că ID. va revoluționa piața de mașini electrice din România prin prețul, calitatea și tehnologiile de care va dispune. Ne-a plăcut abordarea integrată venită de la FCB Bucharest și suntem nerăbdători să aducem experiența ID. aproape de publicul din România” – Bogdan Florea, Brand Manager VW Autoturisme.
Echipele implicate în proiect sunt:
FCB Bucharest: Sorina Borcescu – Managing Director, Cornel Gologan – Creative Director, Sonia Panait – Business Development Director, Karina Condescu – Strategic Planner, Emanuel Borcescu – Head of Art, Arpad Fekete – Senior Art Director, Alexandra Buligescu – Senior Copywriter, Simina Lambrino – Client Service Director, Andreea Cucu – Account Manager, Alina Ștefan – PR Director, Horia Anton – PR Manager, Delia Constanda – PR Executive.
Porsche Romania: Bogdan Florea – Brand Manager VW Autoturisme, Anelise Moldovan – Marketing Manager, Lavinia Hoștină – Digital Marketing Specialist.