Partida Glasgow Rangers – FC Urziceni din UEFA Champions League a adus postul TVR 1, marţi seara, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.
Astfel, pe intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări un număr mediu peste 1,5 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 20,4%, iar rating-ul mediu de 7,8%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 23,1% şi un rating mediu de 9,6%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 24,3% cota de piaţă şi 8,9% rating. „Minutul de aur“ al partidei a fost înregistrat la 23.31 când, la nivel naţional, aproape 2,2 milioane de români urmăreau ultima parte a meciului. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 era de 35,1% şi rating-ul de 10,7%.
TVR 1 a fost lider de piaţă pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial nu numai pe perioada transmisiei partidei de fotbal, ci şi pe parcursul programelor care au urmat: Super Fotbal UEFA Champions League, Telejurnal şi Fotbal UEFA Champions League – Rezumatele zilei, adică pe intervalul 23.48 – 02.00. În ciuda orei înaintate, majoritatea telespectatorilor au preferat să urmărească la TVR 1 ştirile, comentariile şi rezumatele partidelor zilei din UEFA Champions League.
Şi site-ul www.tvr.ro a fost asaltat de mai mult de 16.000 de microbişti care au citit cronica live a meciului pe site-ul TVR dedicat special competiţiei UEFA Champions League. În total, partida Glasgow Rangers – FC Urziceni de marţi seara a crescut traficul pe site-ul TVR cu 82% faţă de o zi obişnuită, înregistrând peste 32.000 de vizitatori.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}