Partida FC Urziceni – FC Sevilla din UEFA Champions League a adus postul TVR 1, marţi seara, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.
Astfel, pe intervalul 21.45 – 23.43, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări un număr mediu peste 1,6 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 22,5%, iar rating-ul mediu de 8,2%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,2% şi un rating mediu de 9,6%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 23,2% cota de piaţă şi 7,9% rating. „Minutul de aur“ al partidei a fost înregistrat la 23.36 când, la nivel naţional, aproape 2,4 milioane de români urmăreau ultimele minute ale meciului. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 era de 42% şi rating-ul de 11,8%.
TVR 1 a fost lider de piaţă pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial nu numai pe perioada transmisiei partidei de fotbal, ci şi pe parcursul programului Super Fotbal UEFA Champions League, transmis în intervalul 23.52 – 24.51.
Partida de marţi seara a fost de interes maxim nu numai pentru telespectatori, cât şi pentru vizitatorii site-ului TVR dedicat special competiţiei UEFA Champions Leagues, care au asaltat adresa www.tvr.ro/ucl pentru a citi cronica live a meciului şi a participa la concursul organizat de TVR 1 şi Green City. Premiul pus în joc constă în două bilete la meciul Unirii de la Stuttgart din 9 decembrie, iar numarul celor care au accesat marţi seara site-ul tvr a fost atât de mare, încât serverul TVR s-a blocat.
Astfel, pentru a da posibilitatea fanilor să participe la concurs fără a fi afectaţi de acest blocaj, TVR a prelungit perioada de înscriere la concurs cu încă patru ore, până miercuri la ora 18.00.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}